Beantwoord

Levertijden Samsung Galaxy S8 & Samsung Galaxy S8+

• 29 maart 2017
  • 17 reacties
  • 4784 Bekeken

Reputatie 2
UPDATE:

We zien zo goed als geen vragen meer over de levertijden van de Samsung S8 (+). Dit topic gaat dan ook op slot en voor de meest recente levertijden, kun je dit topic bekijken.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in het algemene topic over de Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+.
Hieronder staan de levertijden. De indicatie van de levertijden gelden vanaf het moment dat je de telefoon hebt besteld.

In dit topic vind je de levertijd voor Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+ en de veelgestelde vragen over je levering.
icon

Beste antwoord door Ordermanagement 29 maart 2017, 18:08

Bezoek je dit topic via je mobiele telefoon? Dan kan het zijn dat de afbeelding met de levertijden niet goed zichtbaar is. Je kunt dan het beste switchen naar de ‘desktop’-versie. Kies bovenin voor Menu > Bekijk desktop versie.

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestel-variant verschillen. Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via SMS en hier op het forum.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 2
Bezoek je dit topic via je mobiele telefoon? Dan kan het zijn dat de afbeelding met de levertijden niet goed zichtbaar is. Je kunt dan het beste switchen naar de ‘desktop’-versie. Kies bovenin voor Menu > Bekijk desktop versie.

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestel-variant verschillen. Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via SMS en hier op het forum.
Is de levertijd datum gelijk aan de ophaal datum? Ik heb op 1 april s8 besteld. Kan ik deze dan ook op 19 april afhalen in de winkel?
In jullie bijlage staat de levertijd op 19 en 20 April. Geld dit ook als je hem ophaalt un de T-mobile shop?
In jullie bijlage staat de levertijd op 19 en 20 April. Geld dit ook als je hem ophaalt un de T-mobile shop?

Dit vraag ik me ook af ?
Reputatie 6
Badge +16
Hi allemaal,

Een terechte vraag! Ook wanneer je jouw toestel in één van de T-Mobile Shops wil ophalen, wil je weten vanaf wanneer dit mogelijk is. We doen ons uiterste best om voldoende toestellen op voorraad te hebben in de T-Mobile Shops op de leverdatum, zo kunnen jullie ook op de bovengenoemde data jullie toestellen ophalen. Alvast heel veel plezier ermee. 😉
Bedankt voor de snelle reactie. En nu maar hopen dat de voorraad voldoende is zodat ik hem morgen of overmorgen kan ophalen.
Goede middag.

Wanneer wordt de S8 opgestuurd?
Is dit vandaag of morgen?
Alvast bedankt!

*Edit: Net mail gekregen om een bezorgafspraak te maken. 🙂
Goede middag,

Ik heb de 1e dag gelijk de s8+ besteld en de optie gekozen om hem zelf op te halen ik de tmobile shop. Echter kan ik pas laat in de middag het toestel ophalen, is hij dan nog op voorraad?

Mvg AngeloG
Reputatie 7
Badge +20
@Ray77; Toppie, ik wens je alvast veel plezier met je S8! :)

@AngeloG; Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de Shop waar je hem hebt besteld.
Wanneer kan ik mijn S8 plus ophalen?
Bij tmobile weten ze het niet, en ik kan de shop in Doetinchem niet bereiken:?
Ik lees niemand over een vertraging van de S8, ook geen mail of sms gehad, wat is er toch aan de hand?
Ik zie verder hier ook geen klachten voorbij komen 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robbie,

Ik begrijp dat je jouw toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Heb je inmiddels al contact gehad met de T-Shop? Zij kunnen je meer duidelijkheid geven over jouw bestelling.
Hallo, ik heb vandaag de s8 silver plus besteld is deze pas op voorraad vanaf 12.05.17? Ik heb voor ophalen in dordrecht gekozen groet remy
Reputatie 4
Hi Remy,

Je hebt een mooi zilver pareltje uitgekozen! :D

In het systeem kan ik terugzien dat je inderdaad gekozen hebt voor ophalen in de T-Shop. Dat betekent dat je na 15 mei bericht krijgt wanneer je jouw mooie Samsung Galaxy S8+ op kan halen in de winkel.

Ik wens je alvast veel plezier met jouw nieuwe abonnement en toestel! 🆒
Ik heb de s8 grijs (geen +)afgelopen woensdag besteld in de T-Mobile shop in Terneuzen, duurt dat ook tot na 15 mei voor die binnen is??
ze hebben ondertussen al gebeld en ik heb het prachtige toestel al 😉
Reputatie 4
Hi Mvp197u,

Gefeliciteerd met het mooiste toestel van Samsung! :D

Ik ben heel blij dat je er al super snel van kan genieten. Veel plezier ermee!