Beantwoord

Maandbedrag klopt niet met het opgegeven bedrag

• 23 januari 2017
  • 4 reacties
  • 346 Bekeken

Bedankt voor de snelle reactie......

Echter had ik de iphone 7 128 G mat zwarte uitvoering besteld op de bevestiging staat echter een zwarte kleur vermeld !

Graag hoor ik van u of dit wel goed komt.

Ook is mij beloofd dat ik per maand 21,00 permaand mijn nieuwe abbonnement zou zijn echter staat er nu 30,00 en 8,00 korting dat is dus 22,00 euro per maand!!

Graag hoor ik van u hoe dat kan?

Met vriendelijke groet,

W. van Wieren Technical Solutions
icon

Beste antwoord door Rosan 23 januari 2017, 20:00

Beste W vWieren de bedragen in My T Mobile worden genoemd zonder kortingen vandaar dat je daar dus de volle bedragen ziet staan.

En kwa kleur moet het goed komen want anders had er git zwart gestaan in de bestelling en bij jouw staat er zwart.

In de bevestigings mail staan de juiste kortingen genoemd.

Let wel dat er ook een toestel bedrag bijkomt als je deze niet in een keer heb betaald al.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste W vWieren de bedragen in My T Mobile worden genoemd zonder kortingen vandaar dat je daar dus de volle bedragen ziet staan.
En kwa kleur moet het goed komen want anders had er git zwart gestaan in de bestelling en bij jouw staat er zwart.

In de bevestigings mail staan de juiste kortingen genoemd.
Let wel dat er ook een toestel bedrag bijkomt als je deze niet in een keer heb betaald al.
ik heb het bedrag in 1x betaald dus waarom is het dan €1,-- duurder per maand??

met vriendelijke groet,

W.van Wieren
Badge +13
Heb je ook op de factuur gekeken waar het extra geld vandaan komt?
Een eerste factuur na wijziging is altijd anders,
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Reputatie 7
Badge +20
Hi W.vanwieren,

Goed dat je gelijk aan de bel trekt. Ik heb je bestelling erbij gepakt en je hebt een Apple iPhone 7 128GB zwart besteld. Dat is inderdaad de mat zwarte. Zoals Rosan ook aangeeft hebben wij 2 kleuren zwart; git zwart en zwart. Dus je bestelling is helemaal in orde! Ik heb ook even je contract erbij gepakt en ik zie dat je maandkosten €30 zijn en je ontvangt €8 korting van ons en dus kom je uit op een totaal bedrag van €22. Hier ben je ook mee akkoord gegaan en kun je terugzien op je contract.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂

Reageer