Beantwoord

Mail voor bezorging niet ontvangen

• 30 september 2015
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Hallo,
Ik heb een bestelling geplaatst en zou maandag, dinsdag of vandaag een mail krijgen over een afspraak voor bezorgen. Nu heb ik nog niks gehoord en zie wel dat op de site de telefoon direct leverbaar is. Klopt dit dan wel of is er geen enkele binnen?
icon

Beste antwoord door Issam 2 oktober 2015, 14:39

Hi Maraavt,

Welkom op het forum. :)

Een terechte vraag! Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Je kan vast niet wachten tot je jouw nieuwe telefoon kan gebruiken.

De telefoon is inmiddels bij de koerier geleverd. Dit betekent dat je al een mail moet hebben ontvangen of dat je snel een mailtje ontvangt. Je kan met behulp van deze mail direct een afspraak inplannen voor een bezorging. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. Laat je ons weten of je de e-mail hebt ontvangen? Ik ben ook erg benieuwd wat je van jouw nieuwe telefoon vindt. 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Maraavt,

Welkom op het forum. :)

Een terechte vraag! Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Je kan vast niet wachten tot je jouw nieuwe telefoon kan gebruiken.

De telefoon is inmiddels bij de koerier geleverd. Dit betekent dat je al een mail moet hebben ontvangen of dat je snel een mailtje ontvangt. Je kan met behulp van deze mail direct een afspraak inplannen voor een bezorging. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. Laat je ons weten of je de e-mail hebt ontvangen? Ik ben ook erg benieuwd wat je van jouw nieuwe telefoon vindt. 😉
Hallo dankjewel voor de reactie. Heb inderdaad de mail ontvangen en hij wordt morgen geleverd alleen dan nog hopen dat dus ook de hoofdtelefoon erbij geleverd wordt. Er werd gezegd van wel maar staat er niet bij
Reputatie 7
Badge +15
Hey Maraavt,

We zijn benieuwd: Heb je alles ondertussen in goede orde ontvangen? :8 Hoe bevalt het toestel?
Ja heb de telefoon ontvangen en ben er zeker blij mee

Reageer