Beantwoord

Meer dan een maand wachten

• 16 januari 2019
  • 1 reactie
  • 1001 Bekeken

Hoi,

ik heb op 14 december een bestelling gedaan. Deze zou binnen 5 werkdagen bij een t-mobile shop afgeleverd worden. Na 5 dagen was mij vertelt maar even langs de shop te gaan, maar daar hadden ze de bestelling niet binnen. De volgende dag werd ik gebeld dat het pas leverbaar was vanaf 4 januari. Prima, ik kon wel 2 weken wachten.

Nu heb ik 10 januari weer contact op genomen met de klantensercive, omdat ik nogsteeds niks te horen gekregen had. Weer werd mij gezegd dat het niet binnen was. Ook de medewerker keek er raar van op dat ik al bijna een maand moest wachten.

Ondertussen is er al meer dan een maand voorbij gegaan, waar het oorspronkelijk 5 werkdagen zou duren, en ik weet helemaal niks. Top hoor t-mobile. Helemaal top.
icon

Beste antwoord door David 17 januari 2019, 15:42

Hoi Ellen,

Dat is nogal lang wachten inderdaad! Ik zie dat je via Twitter mijn collega Zoë heeft gesproken, dus je bent op dit moment al in uitermate goede handen. Zij gaat het vast en zeker snel voor je oplossen!

Als wij je via de Community nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk alsnog graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ellen,

Dat is nogal lang wachten inderdaad! Ik zie dat je via Twitter mijn collega Zoë heeft gesproken, dus je bent op dit moment al in uitermate goede handen. Zij gaat het vast en zeker snel voor je oplossen!

Als wij je via de Community nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk alsnog graag!

Reageer