Beantwoord

Mocht bestelling niet in ontvangst nemen door bezorger

• 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik heb een maand geleden een telefoon met abonnement besteld en kreeg maar geen mail van APMgroep om een bezorgafspraak te maken. Ik zou ge-contact worden als de telefoon niet leverbaar is. Dit is niet gebeurd en ik moest er zelf achter komen dat de telefoon niet leverbaar was. Nu heb ik laatst eindelijk een afspraak kunnen maken voor het bezorgen van mijn telefoon en gister was dan de bewuste dag. Ik had overal rekening mee gehouden, rijbewijs op zak en vanaf 8.00 uur op kantoor om het in ontvangst te kunnen nemen. Maar nou mocht deze jongen van APMgroep de telefoon die hij in zijn handen had niet afgeven omdat mijn rijbewijs niet door het gemeentehuis is uitgegeven. Ik heb mijn rijbewijs een half jaar geleden bij het gemeentehuis verlengd. Er schijnt RDW op mijn rijbewijs te staan i.p.v. een gemeente. Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord en vindt het werkelijk waar belachelijk en onduidelijk! Mijn telefoon wordt nu dus teruggestuurd en volgens APMgroep geannuleerd??? Ik hoop dit serieus niet en hoe kan ik iemand bereiken van T-mobile want dit schijnt ook onmogelijk te zijn. Het lijkt bijna alsof ik opgelicht ben en ik voel me echt zwaar genaaid. Ik wil graag geholpen worden en mijn telefoon hebben, ik heb hier namelijk ook gewoon al voor betaald.

icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2021, 12:50

Hi @eavs89 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @eavs89 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer