Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 29 december 2018
  • 1 reactie
  • 964 Bekeken

Gisterochtend sprak ik een collega van jullie en ik ben een nieuw contract/abonnement aangegaan maar ik had hiervan nog een e-mail verwacht maar nog niks ontvangen, ook niet in de spam folder.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 12:11

Hi iommeren,

Gefeliciteerd met je verlenging! Heb je de bevestigingsmail inmiddels ontvangen? Je bent momenteel niet ingelogd met My T-Mobile en dus heb ik geen inzicht in je gegevens. Mocht je nog nisk hebben ontvangen, stuur mij dan een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi iommeren,

Gefeliciteerd met je verlenging! Heb je de bevestigingsmail inmiddels ontvangen? Je bent momenteel niet ingelogd met My T-Mobile en dus heb ik geen inzicht in je gegevens. Mocht je nog nisk hebben ontvangen, stuur mij dan een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met je mee!

Reageer