Beantwoord

Nieuw toestel ophalen in T-mobile Shop

• 29 januari 2020
  • 10 reacties
  • 498 Bekeken

Ik ben echt het ongeduldigste persoon ooit, maar ik heb gister een nieuwe telefoon met abonnement besteld en aangegeven dat ik hem wil komen ophalen. Ik ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat je een SMS krijgt? En wanneer ik kan verwachten mn telefoon op te halen? 

(wederom, ongeduldig….)

icon

Beste antwoord door TAVL 29 januari 2020, 15:05

Goedemiddag @mij10122001,

Ongeduldig? Nee joh! Tuurlijk wil je jouw nieuwe telefoon helemaal uitproberen. Gave nieuwe features ontdekken, supersnel surfen op het internet en pronken met jouw aanwinst! Blijft gaaf hè? 

Soms kan het een paar dagen duren voor een toestel in de shop aan komt. Zeker als het toestel daar niet voorradig is. Zou met uiterlijk een dag of 5 aangekomen moeten zijn. Heb je geen status gehad via e-mail of jouw mijn omgeving, waarmee je jouw voortgang kunt volgen?

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @mij10122001,

Ongeduldig? Nee joh! Tuurlijk wil je jouw nieuwe telefoon helemaal uitproberen. Gave nieuwe features ontdekken, supersnel surfen op het internet en pronken met jouw aanwinst! Blijft gaaf hè? 

Soms kan het een paar dagen duren voor een toestel in de shop aan komt. Zeker als het toestel daar niet voorradig is. Zou met uiterlijk een dag of 5 aangekomen moeten zijn. Heb je geen status gehad via e-mail of jouw mijn omgeving, waarmee je jouw voortgang kunt volgen?

Hoi hoi, 

Nee ik heb geen mail, naast de bevestigingsmail, gehad om mijn bestelling te volgen. Misschien is dat ook omdat ik hem wil ophalen? 

Reputatie 7
Badge +7

Dat zou goed kunnen hoor. Nog even ongeduldig geduld, dan kun je gaan genieten. :)

Reputatie 7
Badge +19

Hey @mij10122001 

Volgens mij kunnen de moderators alleen de status voor je volgen maar geen zorg! Als bij het bestellen bovenaan stond dat je bestelling direct leverbaar is dan zullen de medewerkers van de T-mobile hopelijk tegen het einde van deze week of begin volgende week je per sms informeren.

Ik weet niet wat er stond toen ik hem gister bestelde (ik dacht 29-01), maar nu staat er leverbaar vanaf 14 februari :(( De goude versie is wel meteen leverbaar… kan misschien nog iets switchen? 

(echt te ongeduldig om tot 14 feb te wachten...) 

Reputatie 7
Badge +7

Nu word ik nieuwsgierig. Welk toestel heb je besteld? 

Ik vermoed dat je dan jouw bestelling moet cancellen en opnieuw moet bestellen. Of even bellen met de winkel of ze hem voorradig hebben. Kun je hem gelijk ophalen. ;)

Reputatie 7
Badge +19

Hey @mij10122001 

Ik snap dat je hem liever deze week misschien al wilt hebben. Misschien kunnen se moderators nog wat voor je betekenen. Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Misschien zou je even telefonisch contact kunnen opnemen met de klantenservice 0624001200 of 1200 vanaf een TM nummer. Annuleren en weer bestellen als het niet lukt om te wisselen?

Ik heb de Iphone Xs zwart besteld..

Klantenservice heeft het op dit moment druk, heb al 5 minuten gewacht dus ik probeer het later. 

Het nummer van de T-mobile Shop= de klantenservice, dus ik kom eigenlijk nergens. 

Ik bel zo nog een keer om te kijken wat zo voor me kunnen doen...

Okay, na 7 minuten (ik heb toch wel ergens geduld) werd er opgenomen zeiden ze dat hij op voorraad is en ik binnenkort een SMS zou krijgen. 

Ik weet nog steeds niet wanneer, maar ik denk dat ik maar gewoon echt even geduld moet hebben dan...

Reputatie 7
Badge +7

Edit. Never mind. Onze berichten hebben elkaar gekruist.

Reageer