Beantwoord

Nieuw toestel verlenging abonnement nog niet geleverd.

• 7 januari 2020
  • 3 reacties
  • 434 Bekeken

Hallo!

Ik heb op 27 december mijn mobiele abonnement verlengd en heb daarbij gelijk een nieuw toestel besteld. Ik kreeg te horen dat ik deze gelijk op zou kunnen halen bij mijn gekozen T-Mobile shop omdat deze hier nog op voorraad zou zijn.

Toen ik het toestel wou halen bleek deze niet meer op voorraad te zijn en werd mij verteld dat ik deze waarschijnlijk in de week erop zou kunnen verwachten.

Ik ben nu bijna 2 weken verder en ik ben al een paar keer langs geweest, maar ik heb mijn nieuwe toestel nog niet mogen ontvangen omdat het toestel nog steeds niet op voorraad is.

Is het normaal dat ik zo lang moet wachten? En kan ik het toestel evt. nog kunnen laten bezorgen?

Mijn ervaring met het laten bezorgen is dat ik het toestel dan vaak binnen 2 dagen al kan ontvangen, en nu heb ik er spijt van dat ik dit nu niet weer heb gedaan.

Met vriendelijke groet,

Esmée

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 januari 2020, 20:28

Hallo @Esmee167 

Welke toestel heb je besteld?

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-7-januari-2020-224670

Je kan in de link hierboven kijken of jouw toestel er tussen staat en wanneer hij geleverd kan worden. Wat ook kan is dat je je toestel opzoekt op de website en bij het samen stellen van een abbo erbij zie je bovenaan wanneer hij leverbaar is.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Esmee167 

Welke toestel heb je besteld?

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-7-januari-2020-224670

Je kan in de link hierboven kijken of jouw toestel er tussen staat en wanneer hij geleverd kan worden. Wat ook kan is dat je je toestel opzoekt op de website en bij het samen stellen van een abbo erbij zie je bovenaan wanneer hij leverbaar is.

Hoi @Waqqas,

ik heb de apple iPhone XS 64GB Grijs besteld. Ik zie hier dat ik nog een paar dagen zal moeten wachten.

Bedankt voor de info!

Groet!

Reputatie 7
Badge +19

Hopelijk ontvang je dezelfde dag ook nog een email van AMP om een afspraak voor bezorging te kunnen maken. Dit is vaak het geval.

Reageer