Beantwoord

Nieuwe iPhone order wil ik niet thuis ontvangen maar ophalen bij T-Mobile. Maar hoe?

• 17 september 2019
  • 1 reactie
  • 1363 Bekeken

Omdat ik op de verwachtte dag van levering (20 sept) niet thuis zal zijn, en er nog afspraak is gemaakt voor levering bij mij thuis, wil ik de levering wijzigen naar afhalen bij een T-Mobile shop. Volgens de dame van de klantenservice kan dit niet. Raar, want de telefoon is nog niet eens op voorraad en er is nog lang geen afspraak gepland, dus logistiek gezien zou het moeten kunnen. Hoe kan ik dit alsnog regelen?
icon

Beste antwoord door Dolphin 17 september 2019, 22:39

Volgens mij kun je bij AMP je aflevertijdstip veranderen, zodra je hun mail gekregen hebt. Het is volgens mij zelfs mogelijk om dan ook het adres te veranderen. Kun je em laten bezorgen, daar waar je op dat moment bent, als dat gelegen komt natuurlijk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Volgens mij kun je bij AMP je aflevertijdstip veranderen, zodra je hun mail gekregen hebt. Het is volgens mij zelfs mogelijk om dan ook het adres te veranderen. Kun je em laten bezorgen, daar waar je op dat moment bent, als dat gelegen komt natuurlijk.

Reageer