Beantwoord

Nieuwe levertijden iPhone XS Max

• 21 september 2018
  • 1 reactie
  • 1756 Bekeken

Zojuist ontving ik een SMS waarin staat dat de levertijd voor mijn telefoon is gewijzigd. Voor meer informatie moest ik naar dit forum. En daar staat sinds vandaag te lezen dat de levertijd 3 tot 4 weken is geworden.

Gisterenavond heb ik nog eens gekeken, toen stond er nog dat de levertijd vanaf 21 september was. Deze informatie heeft er vanaf het begin gestaan. Dat het iets langer kan duren begrijp ik, vind ik ook geen probleem. Maar ik wil het wel tijdig weten!

Ik heb, tegen beter weten in, een antwoord op de SMS gestuurd. Kan niet.
Ik heb, tegen beter weten in, een reply gestuurd op de bevestigingsmail van mijn bestelling. Kan niet.
Ik heb op de site gekeken hoe ik contact op kan nemen met de klantenservice. Kan niet.
Wat ik wel kan doen is via socialmediakanalen iets melden. Dat wil ik niet, ik heb mijn accounts verwijderd nadat afgelopen voorjaar bekend werd hoe de bedrijven informatie manipuleren en dat jouw eigen gegevens jouw eigen gegevens niet meer zijn.
Ik kan een chatsessie starten, maar de wachttijd daarvoor was erg lang.
De laatste optie was mijn melding maken op dit forum, wat ik eigenlijk niet wil. Maar daarvoor moest ik eerst een account aanmaken, want ik kan niet op My T-Mobile inloggen en dan mijn bijdrage op het forum plaatsen. Dat zou te makkelijk zijn.

Wat ik eigenlijk wil, is gewoon contact met een medewerker van T-Mobile. Maar dat kan niet. Interessant: het is niet mogelijk om een telefoonbedrijf te bellen!

T-Mobile doet alsof je allerlei mogelijkheden hebt om te communiceren, maar al die opties zijn er juist op gericht om NIET, in ieder geval niet direct, met klanten te hoeven communiceren.
In het gunstigste geval krijg ik zo meteen een populaire reactie van een van de moderators van dit forum. Waarschijnlijk hoor ik niets....

Nu even over dat SMS-bericht. Ik vind de melding van de gewijzigde levertijd eigenlijk onacceptabel.
Wat ik in het geweigerde bericht schreef is het volgende:
"Best T-Mobile, zojuist ontving ik een bericht via SMS dat de levertijden van de door mij bestelde telefoon zijn gewijzigd.
Belachelijk. Dat wordt pas gemeld op de dag dat de levering volgens alle eerdere berichten zou beginnen? Je houdt op deze manier je klanten voor de gek (en dan zeg ik het netjes) en houdt ze met valse beloften aan het lijntje.
Daar moet je je, zeker als je zo'n groot bedrijf bent, en tegenover iemand die al 15 jaar klant is, voor schamen!"

T-Mobile weet natuurlijk al lang hoeveel toestellen ze besteld hebben en hoeveel er door klanten besteld zijn. Dan is het heel simpel om iedere klant op de hoogte te houden van de WERKELIJKE levertijden. Als je dat doet dan neem je je klanten serieus. Als je dat niet doet, dan neem je je klanten dus niet serieus!
Als ik had geweten dat de levertijd zo lang was, dan had ik dat toestel niet besteld, of ik was naar de Apple Store gegaan, Dat is dan ook precies de reden waarom T-Mobile zijn klanten aan het lijntje houdt met misinformatie.

T-Mobile neem je klanten serieus. Bedenk een communicatiestrategie en -aanpak waarin je klant centraal staat en waarmee je klant zich gewaardeerd voelt. Geef daarom altijd de echte, en eerlijke, informatie, verwachtingsmanagement is ontzettend belangrijk.
Nu T-Mobile daar allemaal geen boodschap aan blijkt te hebben, kan ik niet zeggen dat ik dit bedrijf nog een serieuze kandidaat vind om mijn telecomprovider te zijn.
icon

Beste antwoord door David 21 september 2018, 17:05

Hi Fred,

Ik zie dat je het algemene topic over de levertijden van de iPhone Xs Max ook al hebt gevonden. Daar plaatsen wij de updates met de actuele informatie.

De leveringen zijn gedaan en we hebben altijd aangegeven dat dit vanaf 21 september zou gebeuren. Dit is dan ook zeker gebeurd, maar als je er niet op tijd bij was en/of een toestel hebt wat erg in trek is, dan kan het zijn dat hier vertraging optreedt en je wat langer moet wachten tot je jouw iPhone in huis hebt.

Op de servicepagina staat ook gewoon het telefoonnummer, dus je kunt altijd via die manier contact met ons opnemen. Die keus is dus geheel aan jou, of je via telefonisch contact, onze Community of Social media contact met ons wilt opnemen.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Fred,

Ik zie dat je het algemene topic over de levertijden van de iPhone Xs Max ook al hebt gevonden. Daar plaatsen wij de updates met de actuele informatie.

De leveringen zijn gedaan en we hebben altijd aangegeven dat dit vanaf 21 september zou gebeuren. Dit is dan ook zeker gebeurd, maar als je er niet op tijd bij was en/of een toestel hebt wat erg in trek is, dan kan het zijn dat hier vertraging optreedt en je wat langer moet wachten tot je jouw iPhone in huis hebt.

Op de servicepagina staat ook gewoon het telefoonnummer, dus je kunt altijd via die manier contact met ons opnemen. Die keus is dus geheel aan jou, of je via telefonisch contact, onze Community of Social media contact met ons wilt opnemen.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.