Beantwoord

nieuwe toestel ophalen

• 21 november 2019
  • 4 reacties
  • 520 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verleng met een nieuwe toestel op 18.11. Sinds nu heb geen sms van de shop gekregen. Wanneer kan ik het ophalen? 

icon

Beste antwoord door Evy 25 november 2019, 14:46

Hi @szimonetta 

Mijn oprechte excuses! Ik heb je bestelling nog een keer nagekeken en ik zie dat het om de 8 Plus gaat. Dit is volledig mijn fout geweest en het spijt me enorm dat voor niks in de T-shop stond! Ik wil je met alle liefde vertellen wanneer het toestel binnen is maar ik ben graag zo open en eerlijk mogelijk met je! Ik denk niet dat ik het je nog moet vertellen maar hij is inderdaad niet op voorraad. De exacte datum weet ik hiervoor niet en zal je voor nu nog even geduld moeten hebben tot je een bericht van de T-shop ontvangt.

Nogmaals sorry!:heart:

Als je verder nog vragen hebt dan sta ik altijd voor je klaar! (mits je dit nog aandurft met mij:wink: )

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @szimonetta 

Als het toestel op voorraad is dan zal deze eerst naar de TM shop worden verstuurd, dit kan een paar dagen in beslag nemen en dan zul je bericht krijgen van de medewerkers in de TM shop.

Was hij niet op voorraad? Dan kan het langer duren.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @szimonetta 

Wat fijn dat we je weer een jaar trouwe klant mogen noemen, daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee! :grinning:  Ik heb dan ook direct je bestelling er bij gepakt en ik zie dat de iPhone 8 op voorraad is. Je kan hem dus vandaag nog ophalen in de T-Shop op de grote markt! 

Heb ik je zo voldoende kunnen helpen? Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en als je verder nog vragen hebt, dan weet je me te vinden!

Beste @Evy ,

Dank voor je antwoord maar het klopt helemaal niet!

Vandaag bij de shop geweest en de medewerker heeft het verteld dat dat ze GEEN iPhone 8Plus op voorraad hebben 😒

Reputatie 6
Badge +5

Hi @szimonetta 

Mijn oprechte excuses! Ik heb je bestelling nog een keer nagekeken en ik zie dat het om de 8 Plus gaat. Dit is volledig mijn fout geweest en het spijt me enorm dat voor niks in de T-shop stond! Ik wil je met alle liefde vertellen wanneer het toestel binnen is maar ik ben graag zo open en eerlijk mogelijk met je! Ik denk niet dat ik het je nog moet vertellen maar hij is inderdaad niet op voorraad. De exacte datum weet ik hiervoor niet en zal je voor nu nog even geduld moeten hebben tot je een bericht van de T-shop ontvangt.

Nogmaals sorry!:heart:

Als je verder nog vragen hebt dan sta ik altijd voor je klaar! (mits je dit nog aandurft met mij:wink: )

Reageer