Beantwoord

Nog geen betaling bevestiging e-mail

• 4 maart 2019
  • 2 reacties
  • 1414 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi! Heb vanmiddag mijn abonnement verlengd met de Samsung Galaxy S10+ 1TB Ceramic Zwart
het bedrag van € 404,69 heb ik al betaald maar ik heb er geen bevestiging e-mail van gekregen.

Als ik opnieuw op 'Betaalwijze kiezen' in mijn order e-mail click krijg ik de melding

''Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken.''

Of krijg ik mijn betaalbevestiging e-mail pas zodra het toestel op voorraad is?
want zit er natuurlijke niet op te wachten dat ik er nog een keer voor moet betalen aan de deur.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 maart 2019, 11:59

Hi Freddy,

Gefeliciteerd met je bestellling en je nieuwe Samsung! Je hebt voor een heel mooi toestel gekozen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling goed is gegaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je toestel is nog niet op voorraad, maar je ontvangt een mail van AMP zodra je toestel leverbaar is.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 😊
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Freddy,

Gefeliciteerd met je bestellling en je nieuwe Samsung! Je hebt voor een heel mooi toestel gekozen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling goed is gegaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je toestel is nog niet op voorraad, maar je ontvangt een mail van AMP zodra je toestel leverbaar is.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 😊
Okay super dankjewel! 😀

Reageer