Beantwoord

Nog geen mail van AMP logistics

• 27 mei 2020
  • 5 reacties
  • 603 Bekeken

Ik heb mij abonnement verlengt met mij oude mail adres, na contact met de tmobile klantenservice heb ik nu de tmobile mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestellen. 

ondertussen is mijn mail adres bij tmobile aangepast maar weet ik niet of de mail van AMP logistics heb gemist?? 

hoe weet ik wanneer en hoe ik nu een bezorging van mijn telefoon kan inplannen?? Of komt de

mail nog van AMP logistics

icon

Beste antwoord door Hajar 28 mei 2020, 13:50

Hi @Vlamingo 

Heb je ook je ongewenste mail gecontroleerd op de e-mail van AMP? Als je nog niks hebt ontvangen dan kun je ook contact opnemen met AMP zelf, want wij gaan verder niet over het bezorgen van je bestelling dat gaat allemaal via AMP. Je kan ook kijken of je op deze pagina verder. 

Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Vlamingo 

Was je iPhone 11 direct leverbaar op het moment van bestellen of niet? Je kunt het nogmaals nakijken op de bestel pagina van het toestel.

Als het toestel op voorraad is krijg je binnen 10 minuten een mail, het kan soms even duren maar wel vaak dezelfde dag al.

Ja hij is direct leverbaar, net even gechecked. Gister middag al de bestelling geplaatst. Vanmiddag contact gehad met de klantenservice en heb toen de mail weer opnieuw gekregen. Maar dus nog niks van AMP logistics

Reputatie 7
Badge +18

@Vlamingo 

Je zou AMP wel kunnen bellen maar het is 90 cent per gesprek 0900 267 56 44 , hou je bevestigingsmail bij de hand. Kon de klantenservice hier niks aan doen?

Anders wordt het tot morgen even wachten op een Moderator.

Na ik de klantenservice heb gesproken kreeg ik de tmobile mail. Maar achteraf kwam ik er achter dat ik eigenlijk de mail van AMP logistics nodig had. En aangezien de wachttijden momenteel erg lang zijn bij de tmobile wou ik het even hier proberen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vlamingo 

Heb je ook je ongewenste mail gecontroleerd op de e-mail van AMP? Als je nog niks hebt ontvangen dan kun je ook contact opnemen met AMP zelf, want wij gaan verder niet over het bezorgen van je bestelling dat gaat allemaal via AMP. Je kan ook kijken of je op deze pagina verder. 

Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer