Beantwoord

nog geen retourbetaling ontvangen

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb op 17 mei mijn toestel retour gestuurd en op 20 mei heb ik een mail gekregen dat mijn toestel was ontvangen.  

Op 2 juni heb ik via de chat contact gehad met T-mobile en ik zou binnen een paar dagen mijn geld ontvangen. Op 11 juni heb ik weer via de chat contact gehad en toen werd mij vertel dat het die week nog gestort zou worden. Het was toen al vrijdag dus dat antwoord vond ik al bijzonder. Dus heb ik diezelfde dag nog gebeld naar de klantenservice en die vertelde mij dat ik het maandag zou krijgen (gister dus) omdat ze alleen op maandag terugboekingen doen. 

Ik heb nu nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ik zou  het binnen 14 dagen krijgen maar ik ben inmiddels al vier weken verder 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 15 June 2021, 11:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @StephanieVer 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken. We verwachten dat je deze week je terugstorting binnenkrijgt. Mocht je na een paar dagen nog niks hebben ontvangen, laat het ons dan weten dan gaan we erachteraan!

Hee Hajar,

Ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @StephanieVer 

Heb je inmiddels het geld ontvangen? Ik hoor graag van je anders zet ik het opnieuw door.

Reageer