Beantwoord

Nog niet geleverde ipad

  • 22 september 2020
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ik heb op 31-8 een verlenging van abonnement gedaan met een nieuwe iPad 10.2 128gb grijs. Ik heb ook netjes bericht gehad dat deze bestelling succesvol is verwerkt.

op 1-9 kreeg ik mail dat hij vanaf de 11e weer leverbaar zou zijn.

 

tot op heden nog niks vernomen, kunnen jullie hier misschien wat meer duidelijkheid over geven?

Groeten Arie

icon

Beste antwoord door Evy 24 september 2020, 09:38

Hi @Arie Aa 

Hier ben ik gelijk achteraan gegaan! Mijn collega van Sales neemt binnen enkele dagen contact op met jou, gezien de levertijd inderdaad op de 11e zou zijn. Mocht je volgende week niks hebben gehoord laat je het dan even weten? Dan help ik je uiteraard verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Arie Aa 

Hier ben ik gelijk achteraan gegaan! Mijn collega van Sales neemt binnen enkele dagen contact op met jou, gezien de levertijd inderdaad op de 11e zou zijn. Mocht je volgende week niks hebben gehoord laat je het dan even weten? Dan help ik je uiteraard verder!

Hoi @Evy 

 

Tot op heden nog niks gehoord.

Weet jij misschien al wat meer?

 

Groeten Arie

Reputatie 6
Badge +8

He @Arie Aa 

Ik heb je een privébericht gestuurd! :smile:

Reageer