Beantwoord

Note 20 Ultra Levertijd

• 27 februari 2021
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb dus een telefoon besteld via de website waarvoor ik heb gekozen om op te halen in een winkel. Nu had de winkel hem niet op voorraad en moest er een worden opgestuurd. Wat is de gemiddelde tijd dat zoiets duurt. Zou ik hem vandaag, Zaterdag kunnen halen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 februari 2021, 07:07

Hallo @GRKleine 

Indien T-Mobile het toestel op voorraad heeft dan kan het een paar werkdagen duren voordat het filiaal het toestel binnen heeft en daarna ontvang je bericht van de medewerkers in de winkel. Vanwege het weekend kan het wat langer duren.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Bij mijn Oppo 8 pro duurde dat een week.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @GRKleine 

Indien T-Mobile het toestel op voorraad heeft dan kan het een paar werkdagen duren voordat het filiaal het toestel binnen heeft en daarna ontvang je bericht van de medewerkers in de winkel. Vanwege het weekend kan het wat langer duren.

Ja dat is allemaal wel leuk. Maar dan moet je niet op de website zetten dat hij op voorraad is, direct leverbaar ook in winkel. Dat is niet leuk. Ik wacht nu al aantal dagen terwijl ik hem eigenlijk de volgende dag zou moeten kunnen ophalen. Slecht geregeld. Kan niet eens een filiaal bellen, alles gaat via 1 nummer. Dat nummer is op zondag gesloten terwijl de winkel open is. Ik krijg niks te weten of horen ben er weer helemaal klaar mee.

@Waqqas @eric 

Reputatie 7
Badge +19

@GRKleine 

T-Mobile heeft denk ik geen overzicht van de voorraden in elk filiaal, op de website wordt de voorraad van T-Mobile zelf weergeven.

Ja dat is voor zo'n international best wel slecht. Weet jij of het mogelijk is de bestelling eventueel op te halen bij een Mediamarkt die hem wel op voorraad heeft? Is partner met tmobile toch..

@Waqqas ?

Reputatie 7
Badge +19

Dat kan niet helaas, MediaMarkt is een externe dealer.

Als je het toestel bij T-Mobile zelf besteld dan kan je hem ook alleen in een T-Mobile filiaal ophalen.

Reageer