Beantwoord

Note 8 gold levertijd

• 2 januari 2018
  • 1 reactie
  • 837 Bekeken

Wanneer is deze weer op voorraad in Den bosch? 7 januari vervalt de extra inruil actief van €100,- als het te lang duurt mis ik de korting. ..
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2018, 14:14

Hoi B.donkersloot,

Wat tof dat je een Note 8 hebt besteld! Ik kan me voorstellen dat je deze snel in handen wilt hebben.

Ik zie dat mijn collega Gioia jou ook al heeft gerustgesteld: De €100,- inruilactie via ons loopt tot 7 januari, wanneer jij jouw Note 8 voor deze datum hebt aangeschaft krijg je de €100,-. Aanmelden voor de actie is mogelijk tot 21 januari. De cashback actie vanuit Samsung geldt nog tot 4 februari en je hebt tot 19 februari om deze te claimen.

Ik hoop dat je het toestel snel ontvangt. 😃 Alvast heel veel plezier ermee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi B.donkersloot,

Wat tof dat je een Note 8 hebt besteld! Ik kan me voorstellen dat je deze snel in handen wilt hebben.

Ik zie dat mijn collega Gioia jou ook al heeft gerustgesteld: De €100,- inruilactie via ons loopt tot 7 januari, wanneer jij jouw Note 8 voor deze datum hebt aangeschaft krijg je de €100,-. Aanmelden voor de actie is mogelijk tot 21 januari. De cashback actie vanuit Samsung geldt nog tot 4 februari en je hebt tot 19 februari om deze te claimen.

Ik hoop dat je het toestel snel ontvangt. 😃 Alvast heel veel plezier ermee!

Reageer