Beantwoord

Oneplus 8 pro besteld, maar nog niet kunnen ophalen

• 26 mei 2020
  • 5 reacties
  • 553 Bekeken

Vrijdag 15 heb ik de oneplus 8 pro ( groen 256 gb) besteld. Op dat moment stond er op de site dat de telefoon vanaf 22 mei leverbaar was. Op dit moment staat er op de site dat hij op voorraad is en leverbaar is, dit lees ik ook terug op het forum. Nu heb ik nog niks gehoord van mijn t-mobile winkel waar ik hem op zou moeten halen. 

Kunnen jullie de exacte dag aangeven waarop ik de telefoon kan verwachten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 mei 2020, 19:26

Wanneer je kiest voor toestel ophalen in een winkel dan kan je bericht verwachten na een aantal werkdagen zodra je toestel beschikbaar is omdat het toestel dus eerst naar die T-mobile winkel moet worden gestuurd.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Wanneer je kiest voor toestel ophalen in een winkel dan kan je bericht verwachten na een aantal werkdagen zodra je toestel beschikbaar is omdat het toestel dus eerst naar die T-mobile winkel moet worden gestuurd.

Vind het allemaal wel erg lang duren. 

bij Coolblue is het vandaag besteld morgen in huis dat valt hier wel een beetje tegen 

Waarom is de reactie van Waqqas nu het antwoord geworden.

Ik zou graag een reactie van iemand van t-mobile krijgen met een antwoord op mijn vraag. 

ik vroeg namelijk of jullie de exacte datum door kunnen geven zodat ik weet wat ik kan verwachten. Niet het antwoord je kan bericht verwachten in een aantal dagen. Daar heb ik niks aan. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NickMonthy 

Ik kan je geen exacte datum dat is afhankelijk van de voorraad in de shop. Je ontvangt een bericht van mijn collega’s in de shop zodra je toestel leverbaar is. Je kan dan het toestel ophalen. Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk wilt, maar je zult toch dat bericht moeten afwachten. 

Ik hoop in ieder geval dat je het toestel snel kan ophalen.

Hi @Hajar 

Bedankt voor je reactie. 
Echter snap ik niet hoe het komt dat t-mobile geen zicht heeft op de voorraad van de winkels. 

Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat de winkel geen voorraad heeft van deze telefoon anders had ik wel al een bericht gekregen. 

Zou je mij uit kunnen leggen hoe het mogelijk is dat een telefoon leverbaar is vanaf dinsdag 26 mei en dat op zaterdag 30 mei mijn telefoon nog steeds niet bezorgd is bij de winkel?

Met vriendelijke groet,

nick

Reageer