Beantwoord

Oneplus nord besteld maar geen mail gekregen

• 19 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Hallo, ik heb inmiddels twee weken terug een abbonement afgesloten met als toestel de oneplus Nord, ik zou binnen 15 minuten een mail moeten krijgen om een afspraak te maken maar deze heb ik echter nog niet binnen, het gaat om bestelnummer: 49828786, kunnen jullie mij verder helpen? 

Met vriendelijke groet, 

Wesley

icon

Beste antwoord door Hajar 20 oktober 2020, 12:21

Hi @WesleyBever 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat die goed is gelukt, maar we moeten nog wachten op voorraad. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. Excuses voor het lange wachten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @WesleyBever 

Voor het laatst las ik dat de OnePlus Nord niet leverbaar is en nog onduidelijk is wanneer hij weer leverbaar is, vandaar dat hij ook niet op de website staat.

Een concretere antwoord kan een moderator hopelijk geven 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WesleyBever 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat die goed is gelukt, maar we moeten nog wachten op voorraad. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. Excuses voor het lange wachten!

Weten jullie al wanneer het op voorraad komt? Ik heb namelijk nog steeds niks gehoord

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WesleyBever 

Op dit moment heb ik nog geen update. Zodra ik meer weet zal ik het direct delen!

Reageer