Beantwoord

Op vakantie, maar Xz2 ligt klaar in de winkel

• 6 april 2018
  • 4 reacties
  • 2854 Bekeken

Ik kreeg vandaag bericht dat m'n nieuwe Sony klaar ligt in de winkel in Hengelo. Nu ben ik echter op vakantie. Blijft de telefoon net zo lang liggen tot ik hem ophaal? Of moet ie opnieuw besteld worden na een bepaalde tijd
icon

Beste antwoord door David 9 april 2018, 12:44

Hoi Happybubbels,

Dubbel zoveel mazzel, vakantie en een nieuwe telefoon! 😃

De telefoon blijft in principe gewoon liggen tot jij deze op komt halen. De bestelling is al gedaan en het contract staat ook klaar, dus eigenlijk is de telefoon als het ware al van jou. Ik zie bij jouw bestelling terug dat er al geprobeerd is om je te bereiken, om de bestelling op te halen, maar zonder succes. Zou je kunnen aangeven wanneer je in de gelegenheid bent om het toestel alsnog op te halen? Deze ligt namelijk ook al sinds 16 maart op je wachten, dus de medewerkers van de winkel zullen zich wel afvragen waar je blijft.. 😉 Ik kan dan een notitie maken in ons systeem, zodat de medewerkers weten wanneer je in de gelegenheid bent om langs te komen.

Geniet nog van de vakantie en we horen het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Happybubbels,

Dubbel zoveel mazzel, vakantie en een nieuwe telefoon! 😃

De telefoon blijft in principe gewoon liggen tot jij deze op komt halen. De bestelling is al gedaan en het contract staat ook klaar, dus eigenlijk is de telefoon als het ware al van jou. Ik zie bij jouw bestelling terug dat er al geprobeerd is om je te bereiken, om de bestelling op te halen, maar zonder succes. Zou je kunnen aangeven wanneer je in de gelegenheid bent om het toestel alsnog op te halen? Deze ligt namelijk ook al sinds 16 maart op je wachten, dus de medewerkers van de winkel zullen zich wel afvragen waar je blijft.. 😉 Ik kan dan een notitie maken in ons systeem, zodat de medewerkers weten wanneer je in de gelegenheid bent om langs te komen.

Geniet nog van de vakantie en we horen het graag van je!
Hoi David, sinds 16 maart op mij wachten kan helemaal niet, aangezien de xz2 vanaf 6 april pas wordt uitgeleverd, dezelfde dag dat ik op vakantie ben gegaan. Ik kan op z'n vroegst 2 mei in de winkel zijn, om m'n xz2 + hoofdtelefoon in ontvangst te nemen. Groetjes
@happybubbels ....

die hoofdtelefoon waar je het over hebt die je bij je preorder van de Xperia XZ2 / XZ2 Compact zou ontvangen krijg je niet als je je telefoon op 2 mei gaat ophalen in de T-Mobile shop maar moet je zelf tussen 6 en 24 april claimen (foto van uitgeknipt imei nummer en aankoopbon) op de Sony website en bij goedkeuring stuurt Sony de hoofdtelefoon op naar je (huis)adres.

Wellicht kan je om teleurstellingen te voorkomen Sony contacteren voor een oplossing at questions.nl@support.sonymobile.com

Check hier de site van Sony: https://campaigns.sonymobile.com/extreme-xperia-xz2/public/#claim

Succes

Reputatie 7
Badge +20
Hi Happybubbels,

Ik had inderdaad iets beter uit moeten leggen wat ik bedoelde! 🙂 De bestelling is op de 16e gedaan, maar het klopt inderdaad dat het toestel pas vanaf 6 april geleverd wordt. De medewerkers van de winkel denken dan natuurlijk dat jij het liefst zo spoedig mogelijk jouw nieuwe pareltje in handen wilt hebben. Vandaar het wachten op jouw komst! 😉

Voor het ophalen van de bestelling maakt het inderdaad niet veel uit en ik heb daar ook een notitie van achtergelaten voor de winkel. Echter, zoals Topdog hier boven terecht aankaart, heb je wel jouw telefoon nodig om in aanmerking te komen voor deze actie. Zonder de benodigde gegevens kun je namelijk niet meedoen aan de actie. Je kunt inderdaad even contact met Sony opnemen om de situatie uit te leggen, misschien kunnen zij nog iets voor je betekenen, maar dat is niet te garanderen. Het is allicht het proberen waard!

Mocht er nog iets zijn waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer