Beantwoord

Ophalen nieuw toestel in T-Mobile Shop

• 25 april 2017
  • 9 reacties
  • 2315 Bekeken

Beste
Na afsluiten online van een abonnement met iphone 7 32 gb zou ik binnen 24 u door de winkel gebeld worden
Helaas niets vernomen winkel geeft aan toestel wel op voorraad te hebben maar van niets te weten
Vorige keer ging dit ook al fout en zette de winkel zelfs een extra abbo in het systeem wat maanden geduurd heeft vooedat dit rechtgetrokken was.

Wanneer kan ik een reactie van de shop verwachten daar jullie zelf aangeven dat dit binnen 24u is?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 april 2017, 16:28

Hoi Jeroen,

Begrijpelijk dat je jouw gloednieuwe iPhone zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik zie dat je een tweede abonnement op jouw naam hebt afgesloten en dat je gistermiddag toch jouw iPhone hebt kunnen ophalen in de T-Mobile Shop, klopt dat? Hoe bevalt 'ie tot nu toe? :)

Heel veel plezier ermee! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Anna,

Fijn dat het is gelukt in de winkel. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
Het was even 'winkelen' in de winkel, maar het is inderdaad toch gelukt om ook het toestel in de juiste kleur mee te krijgen, want hij leek in eerste instantie nog niet binnen te zijn en een nieuwe bestelling uitzetten wilde niet lukken voor de blauwe. Net besloten dan toch maar voor zwart te gaan en toen ging mijn telefoon...en moesten we even heel hard lachen. Het is gelukt en dat is het belangrijkste. Intussen druk bezig met updates, apps en het gebruikelijke werk bij een nieuw toestel 😃.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anna,

Ik zie inderdaad terug dat mijn collega jou op de Chat heeft geholpen en dat zij ook gelijk de Shop in Eindhoven heeft gemaild en met resultaat! Zo te zien ben je nu in de winkel, of misschien net de deur uit, met jouw nieuwe toestel! 😃 Ik zie namelijk terug dat mijn collega een nieuwe simkaart voor je heeft geactiveerd in de winkel, dus dat is goed nieuws!

Gelukkig is het toch vrij snel in orde gekomen! Geniet van je telefoon!
Ook hier afgelopen maandag abonnement verlengd en nieuw toestel besteld en in de winkel laten afleveren. De standaard mail met 'we bellen u binnen 24u' gehad en helaas niks meer gehoord.

Nu snap ik dat het voor kan komen dat een toestel niet in de winkel op voorraad is, maar óf zet in de mail dat je gebeld wordt, zodra het toestel beschikbaar is, óf bel binnen 24u ook als het toestel er nog niet is, om te laten weten dat het er niet is en dat je gebeld wordt zodra het er is.

De oplossing van de klantenservice via de chat was op de bonnefooi naar de betreffende vestiging te rijden om te vragen of het toestel op voorraad is en zo ja, aangeven dat ik een order en pick up heb uitstaan en of ze die in orde willen maken. Maar ja, als het toestel er niet is, ga ik voor niks en als het er wel is, maar ze kunnen of willen het niet ter plekke in orde maken, dan ga ik ook voor niks.... Nu is de winkel gisteren aan het eind van de middag wel gemaild met het verzoek contact op te nemen, maar goed, blijft nu dus weer afwachten of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Daarbij stond het toestel op de site als 'direct leverbaar' en het lijkt me sterk dat het langer duurt voordat een toestel dat direct leverbaar in de winkel ligt, dan dat het duurt voordat je het thuis bezorgd zou krijgen :?

Tot op heden altijd tevreden klant geweest, maar ja, na afsluiten van mijn eerste abonnement, heb ik altijd losse toestellen gekocht. Deze keer bleek dat een stuk duurder uit te komen dan verlengen met nieuwe telefoon, dus via T-Mobile gedaan. Over twee jaar toch maar wat meer geld uitgeven en direct een toestel in handen hebben, denk ik.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Weltevrede,

Het ligt er ook helemaal aan of het toestel op voorraad is in de desbetreffende shop. In ons systeem zie ik dat dit niet het geval was, maar dat jouw order wel goed in ons systeem staat. Ik reken er dus op dat er spoedig gebeld wordt, zodat jij je toestel kunt ophalen in de winkel. Houd er rekening mee dat er met een afgeschermd nummer gebeld zal worden!

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Het maakt niet uit of het nu een 6s is of een 7 het blijft een valse belofte om binnen 24 uur kontakt op te nemen Dit lijkt wel niet te lukken
Reputatie 6
Badge +17
@Aardbeix,

Ik snap heel goed dat je niet kunt wachten op jouw iPhone 7! Ik zie in het systeem dat mijn collega van de T-Mobile Shop je vandaag heeft proberen te bellen en de voicemail heeft ingesproken. Heb je deze voicemail ontvangen? Hij heeft ook een sms naar je gestuurd hierover. Sorry dat het wat langer duurde dan gebruikelijk, maar ik weet zeker dat jouw geduld wordt beloond als je jouw gloednieuwe iPhone 7 in handen hebt :)

Alvast heel veel plezier ermee! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Begrijpelijk dat je jouw gloednieuwe iPhone zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik zie dat je een tweede abonnement op jouw naam hebt afgesloten en dat je gistermiddag toch jouw iPhone hebt kunnen ophalen in de T-Mobile Shop, klopt dat? Hoe bevalt 'ie tot nu toe? :)

Heel veel plezier ermee! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Hier precies hetzelfde. Afgelopen maandag heb ik mijn contract verlengd, via de de website. Ben nu nog steeds aan het wachten op een reactie van de shop.

Reageer