Beantwoord

Ophalen toestel

• 1 december 2019
  • 2 reacties
  • 383 Bekeken

Goedemorgen!

Gisteren ochtend(nacht) heb ik mijn abbonement online verlengt en aangegeven dat ik mijn toestel zou willen ophalen in een tmobile winkel.

Echter heb ik alleen de bevestigingsmail van de bestelling gekregen en meer niet.

Ik heb gisteren een collega gesproken en die vertelde mij dat hij geen voorraad kan inzien van een winkel, echter als ik kijk op Tmobile Community krijgen daar wel andere klanten informatie over de voorraad van hun geselecteerde toestel en winkel.

Zou u mij wat meer informatie kunnen geven? Ik zou graag weten waar ik aan toe ben en een inschatting krijgen van wanneer ik ongeveer mijn toestel kan ophalen.

Ik heb gekozen voor een Iphone 11 Pro Max midnight green 64 GB, op te halen bij Tmobile Zuidplein Rotterdam.

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 december 2019, 12:09

Hi @Jessybax 

T-mobile heeft geen informatie over de voorraden van hun shops maar de iPhone 11 pro max midnight green 64 GB staat niet bij de toestellen niet op voorraad dus ik verwacht dat je over een paar werkdagen bericht ontvangt van de TM shop medewerkers zodra je hem op kunt halen. Natuurlijk gaat hij eerst nog naar het filiaal maar als hij toevallig daar op voorraad is zul je eerder bericht krijgen.

Als hij niet op voorraad is dan kan het langer duren maar aangezien hij geen levertijd heeft verwacht ik dat ie op voorraad is. De lijst is updates t/m 29 november.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Jessybax 

T-mobile heeft geen informatie over de voorraden van hun shops maar de iPhone 11 pro max midnight green 64 GB staat niet bij de toestellen niet op voorraad dus ik verwacht dat je over een paar werkdagen bericht ontvangt van de TM shop medewerkers zodra je hem op kunt halen. Natuurlijk gaat hij eerst nog naar het filiaal maar als hij toevallig daar op voorraad is zul je eerder bericht krijgen.

Als hij niet op voorraad is dan kan het langer duren maar aangezien hij geen levertijd heeft verwacht ik dat ie op voorraad is. De lijst is updates t/m 29 november.

Reputatie 7
Badge +20

@Jessybax 

Waqqas helpt je in dit topíc ook, maar deed dat eerder hier ook al. Je kunt het bij dat topic houden. Dit topic gaat op slot.