Ophalen toestel in shop bij verlenging gaat wederom mis

  • 8 maart 2019
  • 3 reacties
  • 1970 Bekeken

Beste

na verlenging van mijn contract werd aangegeven dat ik mijn toestel onmiddellijk in de shop Venlo kon ophalen daar deze voorradig is.
personeel weet daar van niks...


2 jaar geleden ook al gedoe mee gehad, toen kregen ze het zelfs in de shop voor elkaar om toestel mee te geven en 2 abonnementen in het systeem te zetten.

daar dit weer hetzelfde verloopt vraag ik me af of rmobile betreffende shop kan benaderen en ze zoals hoort en aangegeven word contact met mij opnemen om het nieuwe toestel op te halen?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Je zal heel even moeten wachten tot een moderator je verzoek kan verwerken. Dit kan afhankelijk van drukte wel even duren.

Had jij deze bestelling telefonisch besteld?
Hoi

niet telefonisch, online via mijn t mobile verlengd.
aangevinkt ophalen in betreffende winkel.
stond vervolgens bij dat deze voorradig is en opgehaald kon worden.

dank voor je reactie ik wacht deze week rustig af 👍
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Ik zie dat je toch voor een iPhone bent gegaan. Ik zie ook dat je gister een bericht hebt ontvangen van onze collega''s in de shop. Heb je je toestel inmiddels opgehaald? Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer