Beantwoord

Opzeggen en afkopen abonnement

• 8 december 2017
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Dag,

ik wil graag mijn abbonement afkopen en opzeggen. Reden hiervoor is : Ik wou onlangs een verlenging van mijn abbonement doen met een nieuw toestel. Alles verliep goed behalve dat ik de mail heb gemist over het bezorgmoment van de koerier (is in mijn spambox terecht gekomen). Ik heb toen het nogmaals geprobeerd maar dat lukt niet omdat het nieuwe abbonement al in het systeem staat. Ik heb hierover de klantenservice gebeld en ze zouden de oude aanvraag binnen 48u verwijderen. Na 48u weer geprobeerd en ja hoor.. nog steeds kan ik het niet aanvragen(mevr heeft niets doorgegeven) Ik via de chat nogmaals gevraagd het te verwijderen en er werd weer gezegd binnen 48u is hef weer mogelijk.. nou niet dus!!! ik heb nog duidelijk gevraagd of het nu zeker is ? en dat werd bevestigd. Ik heb het chatbericht nog in mijn mail staan. Ik ben dr helemaal klaar mee.... Of er word gezorgd dat ik de bestelling van mijn Iphone 8 plus alsnog geregeld word. of anders stuur mij ff wat ik nog moet betalen voor de resterende maandjes en stap ik wel over naar een anders provider..
icon

Beste antwoord door David 8 december 2017, 16:30

Hallo Yksl,

Het was wel flink schrikken toen ik jouw titel en bericht las! Dat is inderdaad slordig en ook jammer dat jij daardoor zo lang moet wachten op jouw toestel!

In het systeem was er iets verkeerd gegaan en dat zorgde ervoor dat jouw order niet goed is verlopen. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad met mijn collega en zij zijn hier ook mee aan de slag gegaan. En, gelukkig, met succes! Net na het middaguur is jouw toestel overgedragen aan de koerier en jouw telefoon wordt dus alsnog spoedig geleverd! Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk toch in orde is gekomen, ondanks dat het stroef verliep!

Ik wil je alvast veel plezier wensen met jouw langverwachte, nieuwe toestel en als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Yksl,

Het was wel flink schrikken toen ik jouw titel en bericht las! Dat is inderdaad slordig en ook jammer dat jij daardoor zo lang moet wachten op jouw toestel!

In het systeem was er iets verkeerd gegaan en dat zorgde ervoor dat jouw order niet goed is verlopen. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad met mijn collega en zij zijn hier ook mee aan de slag gegaan. En, gelukkig, met succes! Net na het middaguur is jouw toestel overgedragen aan de koerier en jouw telefoon wordt dus alsnog spoedig geleverd! Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk toch in orde is gekomen, ondanks dat het stroef verliep!

Ik wil je alvast veel plezier wensen met jouw langverwachte, nieuwe toestel en als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!

Reageer