Beantwoord

Order blijft 'hangen' bij T-Mobile, loop nu gratis koptelefoon mis

• 4 januari 2021
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Goedemiddag,

22 december heb ik mijn mobiele sim-only abonnement verlengt, via de website. Ik deed mee aan een actie die volgens mij verbonden was aan de Go Go Go Deals; ik bestelde er namelijk een telefoon bij, de Sony Xperia 1 II. Bij deze telefoon kreeg je een koptelefoon t.w.v. € 275,-. Na de online bestelling kreeg ik een orderbevestiging in mijn mailbox.

In de tussentijd, op maandag 28 december, heb ik nog contact gemaakt met T-Mobile om te vragen of het wel goed gaat, ik vernam namelijk niks en was bang dat als het mis gaat, de deal met de koptelefoon aan mij voorbaat gaat. Mij werd verzekerd dat alles goed gaat en de telefoon spoedig bezorgd zal worden.

Vandaag, 4 januari, nog maar eens gebeld. De ene medewerker vertelt mij dat ik niet eens had mogen verlengen, de andere medewerker vertelt mij dat de order niet te vinden is en een derde medewerker vertelt mij dat de order nog als ‘in behandeling’ in het systeem staat en dat de kans groot is dat deze nooit in behandeling genomen wordt. Een geldige reden kon zij er niet voor bedenken, een fout in het systeem, want mijn order is wel gewoon legitiem. Er zou niets anders op zitten dan de order te annuleren en opnieuw de verlenging met telefoon aan te vragen. Maar dan dus zónder koptelefoon, want die actie is voorbij. Een vergoeding qua kosten is mij wel aangeboden. Op zich netjes, maar die vergoeding is een stuk lager dan de koptelefoon die ik erbij had gekregen.

Inmiddels, omdat ze er 100% zeker van was dat de order niet meer in behandeling genomen zou worden, is mijn bestelling geannuleerd. Máár: een nieuwe bestelling doen ging ook niet, want er zou in het systeem nu een fout zitten wat de IT afdeling moet gaan uitzoeken. Binnenkort zullen zij met mij contact maken om alsnog een nieuwe bestelling/verlenging te doen.

Is er nu echt geen enkele mogelijkheid om alsnog die koptelefoon erbij te ontvangen? Ik heb tenslotte zelf niets fout gedaan en gewoon (ruim) op tijd besteld. Ik baal er toch wel een beetje van…

Justin

Update: ik lees nu in onderstaand topic dat de levertijd van de Sony Xperia 1 II pas 12 januari is. Zou dit niet de reden zijn dat mijn order nog open stond? Zo ja….. dan zou mijn bestelling nu ten onrechte geannuleerd zijn en had er wellicht helemaal niks aan de hand geweest. Dat zou het hele verhaal nu nog zuurder maken…

icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2021, 10:22

Hi @Justinos 

Ik wil dit heel graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Dan kijk ik graag wat de mogelijkheden zijn. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Justinos 

Ik wil dit heel graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Dan kijk ik graag wat de mogelijkheden zijn. 

PB verstuurd, alvast bedankt.

No way back. Door een systeemfout bij T-Mobile kan mij niet geleverd worden wat ik besteld heb en zal ik het moeten doen met een tegemoetkoming in de kosten, dat is mij zojuist per mail aangegeven. De bestelling van december is geannuleerd en vandaag opnieuw ingevoerd, dus zónder de koptelefoon actie.

Vreemde actie van T-Mobile waar ik serieus van baal, maar ik moet het er mee doen. Topic kan gesloten worden!