Beantwoord

Order is betaald, maar krijg bericht dat ik nog moet betalen

• 7 januari 2021
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

Hallo , ik heb gister een abonnement aangesloten bij jullie . Ik heb een bevestigings mail gekregen .  Ik heb netjes betaald en het is van me rekening afgegaan . Nu krijg ik een mail dat ik het bedrag moet betalen terwijl ik het al heb betaald . 

icon

Beste antwoord door David 8 januari 2021, 10:19

Hoi @Margaretaallison,

Goed dat je het even laat weten, want er liep wat door elkaar. Er waren twee identieke abonnementen afgesloten op jouw naam, dus misschien is er tijdens het bestelproces even iets vastgelopen waardoor er twee orders waren aangemaakt. Ik heb de order geannuleerd die nog niet betaald was en de ander laten staan. Je krijgt nu dus geen mails meer van de foutieve order en de andere order loopt gewoon zoals hoort.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Margaretaallison,

Goed dat je het even laat weten, want er liep wat door elkaar. Er waren twee identieke abonnementen afgesloten op jouw naam, dus misschien is er tijdens het bestelproces even iets vastgelopen waardoor er twee orders waren aangemaakt. Ik heb de order geannuleerd die nog niet betaald was en de ander laten staan. Je krijgt nu dus geen mails meer van de foutieve order en de andere order loopt gewoon zoals hoort.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we dat graag van je!

Ik heb ook nog geen mail gekregen van een afspraak van de koerier . 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Margaretaallison,

De telefoon is op voorraad en vanuit ons direct leverbaar, maar het is op het moment enorm druk bij de koeriersdienst waardoor het langer kan duren voor je een bezorgafspraak bij AMP kunt plannen. Hopelijk krijg je alsnog snel jouw telefoon in huis! 

Sorry hoor , maar vind het echt belachelijk dat ik 3 dagen moet wachten voor een mail van de koerier en nog steeds niet heb gekregen . Kan daar wat aan gedaan worden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Margaretaallison 

We hadden daar graag wat aan gedaan, maar vanwege de corona maatregelen lijkt het nu erg druk bij AMP waardoor het langer kan duren. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt!

Reageer