Beantwoord

Ordernummer

  • 10 december 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Ik heb een Iphone X besteld maar heb blijkbaar een verkeerde email ingevoerd waardoor ik niet mijn ordernummer kan krijgen? hoe kunnen we dit oplossen ?
icon

Beste antwoord door David 11 december 2017, 17:06

Hey strbznlu61,

Tof dat je de nieuwe iPhone X wilt bestellen! :)

Ik zie terug dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat jouw order niet goed bij ons was binnengekomen. Gelukkig is dit vanochtend wel goed gegaan en hebben we jouw order goed ontvangen en verwerkt. Er is ook een bevestiging naar jouw e-mailadres verstuurd.

Je kunt in dit topic de actuele levertijden in de gaten houden. Zo weet je wanneer je jouw telefoon ongeveer kunt verwachten. In het geval van jouw iPhone X (64 GB, zwart) kan het 2 tot 3 weken duren vanaf het moment van bestellen, dus vanaf vandaag. Het is handig om het topic van tijd tot tijd te bekijken, dan ben je altijd op de hoogte van de actuele levertijd van jouw iPhone.

Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel (ook al is het nog even wachten)! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey strbznlu61,

Tof dat je de nieuwe iPhone X wilt bestellen! :)

Ik zie terug dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat jouw order niet goed bij ons was binnengekomen. Gelukkig is dit vanochtend wel goed gegaan en hebben we jouw order goed ontvangen en verwerkt. Er is ook een bevestiging naar jouw e-mailadres verstuurd.

Je kunt in dit topic de actuele levertijden in de gaten houden. Zo weet je wanneer je jouw telefoon ongeveer kunt verwachten. In het geval van jouw iPhone X (64 GB, zwart) kan het 2 tot 3 weken duren vanaf het moment van bestellen, dus vanaf vandaag. Het is handig om het topic van tijd tot tijd te bekijken, dan ben je altijd op de hoogte van de actuele levertijd van jouw iPhone.

Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel (ook al is het nog even wachten)! 🙂

Reageer