Beantwoord

Overstap niet geaccepteerd door huidige provider

• 27 mei 2020
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

Beste,

Gister heb ik een nieuwe aanvraag bij jullie gedaan en ik wilde gebruik maken van jullie overstapservice. Binnen een minuut na het invullen van de gegevens kreeg ik al de melding dat deze niet geaccepteerd  werd door de huidige provider. Vrij raar aangezien de ingevulde gegevens gewoon klopte. Vervolgens moet ik zelf gaan opzeggen bij mijn huidige provider wat is dat voor een overstapservice dan? Mijn huidige provider is budget alles in 1. Ik heb niet echt het idee dat jullie echt moeite hebben gedaan om mij een overstapservice te bieden. 

icon

Beste antwoord door Timenkristy2 28 mei 2020, 09:49

Het is geregeld

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Of misschien werkt de huidige provider gewoonweg niet mee? Of is je contract nog niet vrij om te migreren? Is er iets mis gegaan met de gegevens op het contract, waardoor deze niet gelijk waren? Etc.

Genoeg mogelijkheden, maar dat wil niet zeggen dat het niet oplosbaar is. Tot wanneer zou je huidige contract lopen bij Budget?

Huidige contract zou lopen tot 19-07-20. T-mobile zal ingaan op 20-07-20.

Gegevens van te voren nog gecontroleerd op huidige contract die komen overeen. 

Ik heb vooral het gevoel dat de overstapservice vrij weinig heeft gedaan omdat binnen 1 minuut er al een bericht was dat het niet geaccepteerd werd door de huidige provider en dat ik het dan maar zelf moet opzeggen.

Reputatie 7
Badge +10

de overstap service is een geautomatiseerd systeem, je vult je gegevens in word direct door gestuurd. gecontroleerd en geaccepteerd of afgewezen. de uitkomst krijg je dus meteen op de mail. Budget heeft het dus afgewe

Het probleem ligt dus bij Buget en niet bij T-Mobile of hoe moet ik het zien? 

Ik heb voor de overstapservice gekozen omdat ik graag een overgang heb waarbij ik me geen zorgen hoef te maken dat ik  dubbele kosten heb of zonder diensten kom te zitten.

Automatisch of niet als je binnen een minuut een afwijzing hebt en het vervolgens bij de klant neerlegt kan je niet echt spreken over een service in mijn optiek...

Het is geregeld

Reageer