Beantwoord

Paspoort niet geaccepteerd als ID

• 28 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Fijn dat een bezorger niet eens weet dat een paspoort een ID bewijs is!
Mensen die de basisschool niet hebben afgemaakt kunnen dus bij AMP aan de slag als bezorger!
Ook een hele fijne hulpzame helpdesk....

Gelukkig doet T-Mobile zelf wel hun uiterste best, maar ze zouden een ander bezorgbedrijf moeten aanstellen.

niet mijn bestelling, maar van mijn vrouw. Er mag wel gezegd worden dat AMP gewoon een klote bedrijf is met een zeer onvriendelijke klanten "service" dat helemaal NIETS doet om hun klanten te helpen. Alleen maar sorry ik kan (lees weet niet hoe dat moet) helpen.
icon

Beste antwoord door David 29 augustus 2017, 12:32

Hey Rule666,

Dat is inderdaad wel erg slordig allemaal! :S Sorry dat dit zo gelopen is en dat de service niet goed is! Het is goed om te lezen dat mijn collega's in ieder geval wel hun best doen. Is het ondertussen ook al gelukt om een nieuwe afspraak te maken en de bestelling in ontvangst te nemen? Bedankt in ieder geval dat je jouw feedback nog even bij ons hebt doorgegeven, dit soort signalen kunnen we altijd goed gebruiken om onze dienstverlening te optimaliseren. Jouw bericht nemen we dan ook zeker mee!

Als er nog iets is waar wij je op dit moment bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rule666,

Dat is inderdaad wel erg slordig allemaal! :S Sorry dat dit zo gelopen is en dat de service niet goed is! Het is goed om te lezen dat mijn collega's in ieder geval wel hun best doen. Is het ondertussen ook al gelukt om een nieuwe afspraak te maken en de bestelling in ontvangst te nemen? Bedankt in ieder geval dat je jouw feedback nog even bij ons hebt doorgegeven, dit soort signalen kunnen we altijd goed gebruiken om onze dienstverlening te optimaliseren. Jouw bericht nemen we dan ook zeker mee!

Als er nog iets is waar wij je op dit moment bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Nee, de enige optie (volgens AMP) was om de bestelling te annuleren.
Vanmorgen gebeld met T-mobile en het geld wordt begin volgend week teruggestord.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rule666,

Goed om te lezen dat mijn collega je in ieder geval heeft kunnen helpen vanochtend! Als wij nog kunnen helpen, horen we dat ook graag!

Reageer