Beantwoord

Persoon machtigen voor ontvangst verlenging

• 4 april 2017
  • 3 reacties
  • 1776 Bekeken

Hoi,
Ik zit voor langere tijd in het buitenand maar heb contractverlenging aangevraagd+nieuwe telefoon. Nu heb ik verschillende antwoorden gelezen in de topics waardoor het mij nog steeds onduidelijk is of ik mijn ouders wel of niet kan machtigen om mijn bestelling in onvangst te nemen. Ik heb geen andere keus om dit te regelen, anders heb ik een probleem. En hoe kan ik mijn ouders machtigen?
Alvast vriendelijk bedankt voor je reactie
icon

Beste antwoord door IrisL81 4 april 2017, 12:03

Badankt voor je reactie,

Heb toevallig net een email van AMP Groep ontvangen (had het koeriersbedrijf persoonlijk gemaild) en die sturen mij een formulier op die ik moet ondertekenen en naar mijn ouders moet opsturen. Mijn ouders hebben een geldige legitimatie van mij die ze moeten tonen. Zo moet het goedkomen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik heb deze informatie voor je gevonden:
Ik ben een bestaande klant
Als je bij verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

Deze info is te lezen op Alles over de bezorging van je bestelling.
Badankt voor je reactie,

Heb toevallig net een email van AMP Groep ontvangen (had het koeriersbedrijf persoonlijk gemaild) en die sturen mij een formulier op die ik moet ondertekenen en naar mijn ouders moet opsturen. Mijn ouders hebben een geldige legitimatie van mij die ze moeten tonen. Zo moet het goedkomen 🙂
Nou, dat klinkt dan al een stuk positiever dan wat op de website staat van T-Mobile. Gelukkig dat ze het zo hebben kunnen oplossen en alvast veel plezier met je nieuwe toestel en abonnement. En een fijne tijd in het buitenland 🙂

Reageer