Beantwoord

Preorder Iphone X door medewerker geannuleerd!!

• 28 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 1
Vanochtend 27 oktober van 08:00 tot 09:00 gewacht om als eerste de Iphone X te preorderen. Vervolgens direct en binnen drie minuten de bestelling geplaatst. Op dat moment kreeg ik een bevestiging met ordernummer 32312198. Ik had goede hoop dat ik het toestel als 1 van de eersten op 3 november kon krijgen.

Vanavond 27 oktober omstreeks 19:20 uur, heb ik telefonisch contact gehad met jullie klantenservice met een vraag over mijn bestelling. De medewerker, volgens mij Yassin, kon hier geen antwoord op geven en wilde dit navragen bij afdeling Sales. Na het doorgeven van mijn persoonsgegevens werd ik in de wacht gezet. Vervolgens kreeg ik een medewerkster van Sales aan de lijn. Tot mijn verbazing vertelde ik haar dat ik zojuist iemand anders aan de lijn had. De medewerkster vertelde mij hierop dat dit klopte en dat zij de instructie had gekregen om een nieuwe abonnement af te sluiten. Wederom verbaast vertelde ik haar dat dit niet de bedoeling was en dat ik eigenlijk een simpele vraag had gesteld aan de vorige medewerker. De medewerkster vertelde mij dat de vorige medewerker “helaas” mijn bestelling had geannuleerd. Aan haar was gevraagd om een nieuw abonnement af te sluiten. Zij kon hier niets meer aan doen.

Beste T-mobile. Ik hoop dat degene die dit leest, uitgezonderd de amateuristische idioot die mijn abonnement zomaar annuleert, nog ergens begrip kan vinden dat ik echt pissed ben. Ik doe zoveel moeite om als eerste een toestel te kunnen bemachtigen en een medewerker, die kennelijk geen Nederlands verstaat, handelt uit zich zelf en gooit mij gewoon van de lijst op de preorder. Wauw....Job well done.

Na weer doorverbonden te zijn, heeft een derde medewerkster de teamleider gevraagd dit te corrigeren. Zij vertelde mij dat ik op mijn vorige plek van de preorder lijst zou terug komen. Zij heeft mij toegezegd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat ik met een nieuwe bestelling op dezelfde plek in de preorder zou komen. De teamleider van afdeling Sales zou dit realiseren. Dit telefoongesprek was tussen 19:20 en 20:00 uur. De toezegging is te horen in de opname.

Ik heb daarna een nieuw bevestigingsmail gehad van een nieuwe abonnement met ordernummer: 32327917. Een hele andere ordernummer en dus nieuwe bestelling.

Zal mij niks verbazen als de toezegging niet gerealiseerd is en ik onder aan de lijst sta. 40 minuten met woede aan de lijn gezeten. Mijn plek op de preorder zomaar verdwenen. Ongelofelijk dit... Hartstikke bedankt! Hoe gaan we dit oplossen? 😡 (dit bericht staat ook gedeeld op facebook)
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 oktober 2017, 14:59

Hoi Hishlubsjoo,

Je zit inderdaad niet voor niets op de vroege morgen klaar om die iPhone X te bemachtigen! Ik kan me voorstellen dat je pissig bent.

Ik zie dat mijn collega je inmiddels via Facebook beantwoord heeft en ermee aan de slag is gegaan. Om de communicatie overzichtelijk te houden, raad ik je aan om verder contact via het gesprek op Facebook te laten lopen. Hopelijk heb je het toestel op deze manier toch nog snel in handen. Ik duim voor je!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Hishlubsjoo wat een rottige ervaring had je een simpele vraag of was het iets ingewikkelds?
Wilde je nog wat wijzigen soms?
Was het een vraag die waar je de komende dagen vanzelf duidelijkheid in zou krijgen?

Verder zal een moderator deze vraag oppakken met 24/48 uur al is het niet zinvol/handig je vraag op meerdere plekken neer te zetten de sociaal media teams zijn namelijk de zelfde medewerkers .
Ook al ben je boos wat heel begrijpelijk is natuurlijk!!!
Ikzelf zou dat namelijk ook zijn...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hishlubsjoo,

Je zit inderdaad niet voor niets op de vroege morgen klaar om die iPhone X te bemachtigen! Ik kan me voorstellen dat je pissig bent.

Ik zie dat mijn collega je inmiddels via Facebook beantwoord heeft en ermee aan de slag is gegaan. Om de communicatie overzichtelijk te houden, raad ik je aan om verder contact via het gesprek op Facebook te laten lopen. Hopelijk heb je het toestel op deze manier toch nog snel in handen. Ik duim voor je!

Reageer