Beantwoord

Proces bestelling

• 22 december 2020
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Hai hai

ik heb middels een sms van jullie te horen gekregen dat mijn bestelling naar mijn huis wordt opgestuurd ipv ophalen in de winkel. Dit komt uiteraard doordat alle shops gesloten zijn door de Overheid. Ik heb daarna niets meer gehoord over wanneer dit zou moeten plaatsvinden. Ik zou dit graag willen weten omdat ik van plan ben begin januari een paar dagen weg te gaan. Graag verneem ik van jullie een indicatie wanneer de verzending plaats zou vinden.

Alvast bedankt,

Steven

icon

Beste antwoord door David 23 december 2020, 10:46

Hoi Steven,

Ik zie dat de bestelling goed is verwerkt. Nu is het nog wachten op de voorraad van de immens populaire iPhone 12 Pro! :grin: In dit topic vind je de actuele levertijden voor de 12 Pro en deze wordt ook geüpdatet als er iets in de levertijden wordt gewijzigd.

Aangezien er al een algemeen topic over de levertijden is gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Steven,

Ik zie dat de bestelling goed is verwerkt. Nu is het nog wachten op de voorraad van de immens populaire iPhone 12 Pro! :grin: In dit topic vind je de actuele levertijden voor de 12 Pro en deze wordt ook geüpdatet als er iets in de levertijden wordt gewijzigd.

Aangezien er al een algemeen topic over de levertijden is gaat dit topic op slot.