Beantwoord

Pukcode invoeren lukt niet

  • 18 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

hallo t-mobile,
mijn sim kaart is geblokkeerd met een pukcode,
als ik inlog op my-t-mobile dan staat er een puk-code
als ik die intoets dan werkt mijn sim kaart nog steeds niet.
en moet ik die opnieuw intoetsen.
groeten Leander
icon

Beste antwoord door Amy 20 oktober 2016, 11:19

Hi Leander,

Wat vreemd dat dit niet lukt! En daarnaast is het natuurlijk super onhandig dat je nu niet bereikbaar bent. :(

Je kunt op de volgende manier je pukcode invoeren:

Voer het volgende in op jouw toestel:
**05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets


Zou je eens willen proberen of het op die manier lukt? Meer informatie over het invoeren van je pukcode vind je ook op deze pagina. Wanneer dit niet lukt, zou je dan willen laten weten van welk toestel je gebruik maakt?

Ik zie je reactie graag tegemoet. :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Leander,

Wat vreemd dat dit niet lukt! En daarnaast is het natuurlijk super onhandig dat je nu niet bereikbaar bent. :(

Je kunt op de volgende manier je pukcode invoeren:

Voer het volgende in op jouw toestel:
**05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets


Zou je eens willen proberen of het op die manier lukt? Meer informatie over het invoeren van je pukcode vind je ook op deze pagina. Wanneer dit niet lukt, zou je dan willen laten weten van welk toestel je gebruik maakt?

Ik zie je reactie graag tegemoet. :8

Reageer