Beantwoord

S7 Edge Gold levering

• 16 maart 2016
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

Waarom kan ik persoonlijk nergens opmaken in de reacties dat de S7 Edge Gold pas leverbaar is na 1 April?

Als jullie dat al gaan redden!

Denk dat deze info toch wel gepast is om te vermelden in plaats van dat jullie deze zo snel als mogelijk willen leveren.

Als ik het over het hoofd heb gezien mijn excuses.

Groet
icon

Beste antwoord door Amy 16 maart 2016, 12:18

Hey Eupke,

Goed dat je deze vraag stelt. In dit topic vind je alle actuele levertijden. We doen natuurlijk ons uiterste best om de toestellen ook daadwerkelijk op deze datum uit te leveren maar helaas zijn we hiervan ook afhankelijke van de leverancier. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken.

Om dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben over de status van je Samsung bestelling dan kun je deze stellen in dit forumtopic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Eupke,

Goed dat je deze vraag stelt. In dit topic vind je alle actuele levertijden. We doen natuurlijk ons uiterste best om de toestellen ook daadwerkelijk op deze datum uit te leveren maar helaas zijn we hiervan ook afhankelijke van de leverancier. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken.

Om dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben over de status van je Samsung bestelling dan kun je deze stellen in dit forumtopic. 🙂