Beantwoord

Samsung hoes besteld

  • 10 september 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Ik heb een hoesje besteld voor de Samsung S7 maar geen bevestegings email ontvangen, geld is al wel van de rekening, en via de site staat dat er geen bestelling is????
icon

Beste antwoord door David 13 september 2016, 09:37

Hey Vraagjestellen,

Welkom op ons forum, een goede plek om inderdaad je vraag te stellen! 😉 Daarnaast ook welkom bij T-Mobile!

Normaal hoor je inderdaad wel vrijwel direct een bevestiging te krijgen van jouw bestelling. Heb je deze ondertussen nog altijd niet ontvangen? In ons systeem zie ik ook dat je rond dezelfde tijd als je bericht je e-mailadres hebt gewijzigd, het is niet zo dat je met een ander e-mailadres de bestelling hebt gedaan?

In principe zou je jouw bestelling ondertussen ook al ontvangen moeten hebben, is dit ook zo? Als dit niet het geval is kun je bellen met dit nummer: 071 – 20 32 075. Er kan dan worden uitgezocht waarom jij jouw hoesje nog niet hebt ontvangen.

Vergeet je overigens niet aan te melden voor het extra voordeel dat we onze klanten bieden. Zou zonde zijn als je dit mis loopt! ;)

Laat je weten of het allemaal gelukt is? Als je nog vragen hebt horen we dat ook graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Vraagjestellen,

Welkom op ons forum, een goede plek om inderdaad je vraag te stellen! 😉 Daarnaast ook welkom bij T-Mobile!

Normaal hoor je inderdaad wel vrijwel direct een bevestiging te krijgen van jouw bestelling. Heb je deze ondertussen nog altijd niet ontvangen? In ons systeem zie ik ook dat je rond dezelfde tijd als je bericht je e-mailadres hebt gewijzigd, het is niet zo dat je met een ander e-mailadres de bestelling hebt gedaan?

In principe zou je jouw bestelling ondertussen ook al ontvangen moeten hebben, is dit ook zo? Als dit niet het geval is kun je bellen met dit nummer: 071 – 20 32 075. Er kan dan worden uitgezocht waarom jij jouw hoesje nog niet hebt ontvangen.

Vergeet je overigens niet aan te melden voor het extra voordeel dat we onze klanten bieden. Zou zonde zijn als je dit mis loopt! ;)

Laat je weten of het allemaal gelukt is? Als je nog vragen hebt horen we dat ook graag van je!

Reageer