Beantwoord

Samsung levering

• 17 maart 2021
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb op 1-3 een samsung toestel besteld waarna mij gezegd werd dat deze niet leverbaar was . Na geïnformeerd te hebben zou het toestel op 12-3 weer leverbaar zijn. 

Inmiddels is het de 17e maart en heb nog steeds geen nieuwe telefoon.

Ik vraag mij af of er überhaupt nog geleverd wordt.

icon

Beste antwoord door Hajar 18 maart 2021, 14:20

Hi @hausie 

Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @hausie 

Welke toestel had je besteld en als je op de T-Mobile website kijkt op de bestelpagina van het toestel wat staat daar dan?

De Samsung Galaxy S21 heb ik besteld op 1 maart, er is mij gezegd dat deze leverbaar zou zijn op 12 maart. Op de bestelpagina stond eerst 12-3 en nu staat er begin april.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hausie 

Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Bedankt Hajar.

Maar hiervan was ik al op de hoogte, het is mij bekend dat het toestel niet op voorraad is maar dit is al zo sinds 1 maart. Nu lees ik ook dat het toestel pas begin april ( en dat zal waarschijnlijk misschien zijn) op voorraad is terwijl mij is eerder is gemeld dat deze 12 maart leverbaar zou zijn. Ik heb er weinig vertrouwen in dat het toestel er begin april wel is. Het is toch buitengewoon dat een toestel geleverd wordt een MAAND nadat deze besteld is?

Reageer