Beantwoord

Samsung S7 edge goud pre order

• 26 maart 2016
  • 1 reactie
  • 404 Bekeken

Wat is nou de bedoeling t-mobile?
Waneer krijg ik nu een duidelijk antwoord wanneer de S7 edge goud geleverd kan worden?
Eerst Was het rond 11 maart dan 20 maart dan 25 maart en nou heb ik dus gelezen ergens dat het 1 april
wordt.
Dit Is nogal belachelijk aan het worden graag duidelijkheid. Waneer het toestel nou echt geleverd kan worden! En niet zo standaard antwoord wat je in elk topic 5 x kan lezen. Bedankt
icon

Beste antwoord door Amy 29 maart 2016, 10:28

Hey Flikdemik,

Ik snap dat je er van baalt dat je het toestel nog niet in handen hebt! In dit topic houden we je op de hoogte van de actuele levertijden. Momenteel staat de levering voor het gouden toestel inderdaad op 1 april. Het toestel is momenteel erg populair waardoor de levertijd wat langer kan zijn dan we gehoopt hadden. We zijn hiervan ook afhankelijk van onze leverancier. Ik ben bang dat dit weer een beetje een standaard antwoord is maar helaas hebben wij ook niet meer informatie.

Zodra de toestellen beschikbaar zijn ontvang je een mailtje van AMP om een afspraak te maken. Ik duim voor je mee dat dit niet weer later gaat worden. Sorry als je eerder verkeerd geïnformeerd bent!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Flikdemik,

Ik snap dat je er van baalt dat je het toestel nog niet in handen hebt! In dit topic houden we je op de hoogte van de actuele levertijden. Momenteel staat de levering voor het gouden toestel inderdaad op 1 april. Het toestel is momenteel erg populair waardoor de levertijd wat langer kan zijn dan we gehoopt hadden. We zijn hiervan ook afhankelijk van onze leverancier. Ik ben bang dat dit weer een beetje een standaard antwoord is maar helaas hebben wij ook niet meer informatie.

Zodra de toestellen beschikbaar zijn ontvang je een mailtje van AMP om een afspraak te maken. Ik duim voor je mee dat dit niet weer later gaat worden. Sorry als je eerder verkeerd geïnformeerd bent!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer