Beantwoord

Samsung S8 besteld echter verkeerde kleur, kan dit aangepast worden?

• 5 april 2017
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Reputatie 2
Na een aantal weken gewacht te hebben was het eindelijk de dag dat ik mijn abonnement kon verlengen met de samsung s8 . Door mijn enthousiasme heb ik de zwarte aangeklikt terwijl ik graag de zilver kleurige zou willen hebben. Kan ik de kleur nog wijzigen ?

Ik hoor het graag,

Mvg
icon

Beste antwoord door David 5 april 2017, 15:58

Hey Barry,

Haha, net iets te enthousiast geweest! ;)

Het wijzigen is niet mogelijk, maar ik heb jouw order geannuleerd, zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen en een zilverkleurige Samsung kunt kiezen! Neem er dit keer iets meer de tijd voor, dan komt het helemaal in orde! We zijn natuurlijk ook benieuwd naar jouw mening over de S8! Misschien wil je die met ons delen in dit topic? :)

Als wij je ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Barry,

Haha, net iets te enthousiast geweest! ;)

Het wijzigen is niet mogelijk, maar ik heb jouw order geannuleerd, zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen en een zilverkleurige Samsung kunt kiezen! Neem er dit keer iets meer de tijd voor, dan komt het helemaal in orde! We zijn natuurlijk ook benieuwd naar jouw mening over de S8! Misschien wil je die met ons delen in dit topic? :)

Als wij je ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag van je!
Reputatie 2
David,

Bedankt , ik heb hem nu opnieuw besteld in het zilver. Echter heb ik nu 2 keer de Thuiskopieheffing betaald van €4.24. Krijg ik nu eenmaal verrekend op mijn factuur?

Mvg Barry
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Barry,

Bij een annulering zou je de thuiskopieheffing natuurlijk niet hoeven te betalen, dus je hoeft dit maar één keer te betalen! Mocht het nou onverhoopt zo zijn dat je tóch 2 keer de heffing in rekening krijgt, trek dan even aan de bel, dan zetten we dit recht! 🙂
Reputatie 2
Bij mijn eerste bestelling heb ik hem voldaan met Ideal. Bij mijn nieuwe bestelling heb ik ook betaald om het proces ingang te zetten. Dus hij is nu 2 keer betaald 😉

*tip : Vraag de volgende keer even of mijn bestelling geannuleerd moest worden of niet. Vind het niet erg dat het nu is gebeurd. Maar ben wel 2 dagen laten op de pre order lijst. Kan je daar nog wat in regelen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Barry,

Als het goed is zou er één teruggestort moeten worden, maar als dit binnen 14 dagen niet gebeurd is, dan trekken we dit alsnog recht!

Ik snap je tip, maar aan jouw bericht te lezen wilde je gewoon graag die zilveren Samsung in plaats van de zwarte. Wijzigen was hierin geen optie, dus ben ik zo brutaal geweest deze order te annuleren. 😉 Ik kan je spijtig genoeg niet verder in de rij duwen, hopelijk zijn er gewoon genoeg toestellen!

Reageer