Beantwoord

sim only besteld, geen mail gekregen

• 17 juni 2019
  • 1 reactie
  • 1956 Bekeken

Hallo,

Heb een aantal dagen geleden geprobeerd een sim only abonnement te bestellen en eindelijk mijn prepaid te vervangen. Alleen heb ik nooit een bevestigings email ontvangen. Zit nu dus vast want een nieuwe bestellen annuleert ie gelijk, maar van de eerste heb ik geen idee wat daar nu mee gebeurd.
Als ik mijn email en postcode invoer zegt ie dat het is ontvangen en ik binnen 1 dag een email krijg, maar dat is al dagen zo. heb al mijn mappen doorzocht dus het zit ook niet in de spamfolder ofzo. (Ordernummer: 40353498)

als iemand kan helpen zou dat geweldig zijn, liever blijf ik gewoon bij tmobile.

met vriendelijke groet
Steven de Coo
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2019, 09:31

Hi Steven,

Goed dat je dit doorgeeft. Er lijkt bij ons iets mis te gaan in het systeem. Ik heb dit gelijk doorgezet en er wordt naar gekeken. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling en hopelijk gaat het dan gewoon goed. We willen je namelijk bij ons houden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Steven,

Goed dat je dit doorgeeft. Er lijkt bij ons iets mis te gaan in het systeem. Ik heb dit gelijk doorgezet en er wordt naar gekeken. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling en hopelijk gaat het dan gewoon goed. We willen je namelijk bij ons houden!

Reageer