Beantwoord

Simkaart afhalen in T-Mobile Shop in plaats van bezorgen

• 20 maart 2017
  • 7 reacties
  • 696 Bekeken

Ik heb een prepaid simkaart en na inloggen via my T-mobile omgezet in een abonnement
Nu krijg ik via Miky een mail over de gang van zaken. Ik wil ik niet aan de deur pinnen ( slechte ervaring) en daarom wil ik mijn simkaart afhalen in de winkel. Dat kan niet volgens Miky. ze zeggen dat ik daar meer moet betalen, omdat het een aanbieding van Miky is. Dat begrijp ik niet. Ik heb besteld via de site van T-Mobil en nergens in de aanbieding de naam van Miky gelezen. Ik heb een chat gesprek gehad met T-mobile. De medewerkster zij alleen dat als ik via een externe dealer had besteld dat die dat moeten regelen. Ik heb niet via een externe dealer besteld, maar van de site van T-mobile van haar kreeg in een 06 nr van klantenservice
Ik wil wel het abonnement, maar gewoon in der winkel voor dezelfde prijs. Met Miky gebeld, bleek dat alleen maar aan de deur werd bezorgd. vreemd
Ik heb vervolgens met de klantenservice van T mobile gebeld ( 06 nr) Mij werd medegedeeld dat ik had moeten aangeven bij de bestelling dat ik de simkaart in de winkel wilde ophalen. Ik heb uitgelegd dat die mogelijkheid er niet was, want er is bij de bestelling via my T-Mobile nergens de mogelijkheid aam dit vooraf aan te geven.
Wel staat dat bij bezorging,( zie bijlage) maar als ik heb besteld loopt het via Miky en kan het niet. In het gesprek met uw medewerker bleek mij dat ze het niet kon veranderden
Ik heb daarom mijn bestelling geannuleerd en ga ik proberen om op de zelfde vooraarden ( nl. prepaid naar abonnement) het in de winkel voor elkaar te krijgen
Graag uw uitleg want ik vind dit een uitermate vervelende zaak

cor
icon

Beste antwoord door Thalina 21 maart 2017, 12:05

Hoi Remcomar,

Ik begrijp heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt hebben! Ik zie dat iamPuk al wat meer informatie heeft gegeven (dankje!). Zoals iamPuk al uitlegde is Miky.nl een externe dealer waar je onder meer een abonnement bij T-Mobile kunt afsluiten. Heb je toevallig via deze pagina jouw abonnement afgesloten? Ik vermoed namelijk van wel, we verwijzen namelijk op onze eigen website naar deze pagina. Met Miky hebben we een campagne waarbij PrePaid klanten een aanbod krijgen om over te stappen naar een abonnement. Met dit aanbod hoef je dan geen aansluitkosten te betalen en ontvang je een speciale korting. Als je op de pagina kijkt zie je rechtsboven ook staan dat Miky in opdracht van T-Mobile deze Prepaid naar abonnement actie regelt. Het abonnement is gewoon van T-Mobile, alleen wordt de actie en de levering van de simkaart geregeld door Miky.

Dat is ook de reden waarom je een e-mail ontvangt van Miky en waarom je niet in onze T-Mobile Shop jouw simkaart kunt ophalen. Miky staat in principe los van ons, alleen werken we ermee samen. Ik zie dat je bij Miky inderdaad alleen aan de deur kunt pinnen bij de koerier. Ik kan je verzekeren dat dit veilig is en zonder problemen werkt. Maar uiteraard staat het je vrij om naar een T-Mobile Shop te gaan. Ik kan alleen niet garanderen dat je voor dezelfde prijs een Sim Only abonnement kunt afsluiten, aangezien Miky speciale acties heeft.

Ik hoop dat mijn antwoord in ieder geval wat meer duidelijkheid heeft gegeven over Miky en jouw bestelling. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Miky verkoopt wel voor T-Mobile maar opereert zelfstandig. Als je bij hun een bestelling doet dan is het met hun aflevervoorwaarden. Het ophalen in een T-Mobile winkel kan dan niet.

Ik hoop dat je in de T-Mobile shop dezelfde aanbieding kan krijgen. Hou er rekening mee dat Miky ook hun eigen aanbiedingen hebben die je niet via T-Mobilr zelf kan krijgen.
Ik heb niet bij Miky besteld maar via my T-mobile op de site van T mobile, Ik krijg echter antwoord van Miky een beetje vreemd toch
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Remcomar,

Ik begrijp heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt hebben! Ik zie dat iamPuk al wat meer informatie heeft gegeven (dankje!). Zoals iamPuk al uitlegde is Miky.nl een externe dealer waar je onder meer een abonnement bij T-Mobile kunt afsluiten. Heb je toevallig via deze pagina jouw abonnement afgesloten? Ik vermoed namelijk van wel, we verwijzen namelijk op onze eigen website naar deze pagina. Met Miky hebben we een campagne waarbij PrePaid klanten een aanbod krijgen om over te stappen naar een abonnement. Met dit aanbod hoef je dan geen aansluitkosten te betalen en ontvang je een speciale korting. Als je op de pagina kijkt zie je rechtsboven ook staan dat Miky in opdracht van T-Mobile deze Prepaid naar abonnement actie regelt. Het abonnement is gewoon van T-Mobile, alleen wordt de actie en de levering van de simkaart geregeld door Miky.

Dat is ook de reden waarom je een e-mail ontvangt van Miky en waarom je niet in onze T-Mobile Shop jouw simkaart kunt ophalen. Miky staat in principe los van ons, alleen werken we ermee samen. Ik zie dat je bij Miky inderdaad alleen aan de deur kunt pinnen bij de koerier. Ik kan je verzekeren dat dit veilig is en zonder problemen werkt. Maar uiteraard staat het je vrij om naar een T-Mobile Shop te gaan. Ik kan alleen niet garanderen dat je voor dezelfde prijs een Sim Only abonnement kunt afsluiten, aangezien Miky speciale acties heeft.

Ik hoop dat mijn antwoord in ieder geval wat meer duidelijkheid heeft gegeven over Miky en jouw bestelling. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten. Ik sta voor je klaar!
geachte mevrouw Thalina
Wat u zojuist schreef klopt in hoofdlijnen. Echter ik zie dat de naam van Miky alleen maar staat als ik zonder in te loggen een abonnement bestel. Doe ik dat vanuit mijn "My T-Mobile" acount dant kom ik op de zelfde site alleen daar staat Miky niet bij. Als ik dan lees onder het kopje bezorgen en afhalen. zie ik staan dat het afhalen in de winkel wel mogelijk is. Ik denk dat de fout zit in het verschil van bestellen als je ingelogd bent en als je niet ingelogd bent. Het zou dus duidelijker zijn dat bij het bestellen van het abonnement wordt aangegeven dat dit via Miky loopt en niet zoals nu het geval is dat ik na het plaatsen van de bestelling wordt geconfronteerd met Miky die alleeen aan huis aflevert Voor wat betreft het kopen van een abonnement in de winkel krijg ik wel degelijk de zelfde korting en sterker nog ik kan de rest van mijn prepaid tegoed af laten schrijven bij de eerste factuur
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Remcomar,

Ik heb gelijk ingelogd op jouw My T-Mobile en vervolgens op deze pagina geklikt op 'Naar de speciale actieshop'. Ik kom dan op dezelfde pagina terecht als ik hierboven had aangegeven en ik zie rechtsboven ook het logo van Miky staan. Ook zie ik op deze pagina onderaan dat je de bezorging alleen via een koerier bij jou thuis kan ontvangen, maar niet in de T-Mobile Shop. Heb je misschien een andere pagina bekeken? Het lijkt erop dat we een andere pagina bekijken 🙂 Kun je anders een printscreen sturen?

Uiteraard is het prima als je langs de T-Mobile Shop gaat, mijn collega's daar helpen je graag verder met het afsluiten van een abonnement 🙂 Laat je weten of het is gelukt?
Ik heb twee bestanden bestel1 en bestel 2 als JPG bijgevoegd. Geen Miky te zien zoals u ziet. Maar toch bedankt voor uw reactie en medewerking. Ik bestel zoals gezegd wel in de winkel omdat ik zowel als mijn vrouw nu een t mobile prepaid hebben en ik de mijn wil omzetten aar abonnement
m.vr. gr.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Remco,

Dat is inderdaad onze eigen pagina, maar dat is niet de pagina waar Thalina eerder op doelde. Dat is namelijk deze actiepagina: https://t-mobile.prepaidnaarabonnement.nl//
Dat zijn dus twee aparte pagina's, met aparte acties.

Hopelijk lukt het allemaal in de T-Mobile Shop! 🙂 Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer