Beantwoord

Simkaart besteld, maar geen levering

  • 17 februari 2018
  • 2 reacties
  • 2213 Bekeken

Ik heb een prepaid simkaart besteld, bevestiging ontvangen, maar nog geen bericht dat het kan worden opgehaald.

Bram:(
icon

Beste antwoord door David 17 februari 2018, 17:40

Hoi Bram,



Wanneer heb je de simkaart besteld en hier had je dus bij aangegeven dat je de simkaart in de winkel op wilde halen? Je kunt in de T-Shops sowieso ook direct een PrePaid simkaart aanschaffen, daar hoef je niet eerst een bestelling online voor te doen. Je kunt een T-Shop binnenwandelen, aangeven dat je online besteld had, maar graag zo snel mogelijk de simkaart wil hebben. Zij kunnen de online bestelling dan voor je annuleren en de simkaart direct meegeven.



Anders wil ik graag voor je nakijken hoe het nu met de bestelling staat. Om dit te controleren heb ik jouw adresgegevens nodig. Deze kun je via een privébericht sturen, dan pak ik dit zo snel mogelijk op! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bram,

Wanneer heb je de simkaart besteld en hier had je dus bij aangegeven dat je de simkaart in de winkel op wilde halen? Je kunt in de T-Shops sowieso ook direct een PrePaid simkaart aanschaffen, daar hoef je niet eerst een bestelling online voor te doen. Je kunt een T-Shop binnenwandelen, aangeven dat je online besteld had, maar graag zo snel mogelijk de simkaart wil hebben. Zij kunnen de online bestelling dan voor je annuleren en de simkaart direct meegeven.

Anders wil ik graag voor je nakijken hoe het nu met de bestelling staat. Om dit te controleren heb ik jouw adresgegevens nodig. Deze kun je via een privébericht sturen, dan pak ik dit zo snel mogelijk op! 🙂
opgelost in de shop

Reageer