Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 8 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 885 Bekeken

16 juli heb ik een sim only abonnement afgesloten. Ivm nummerbehoud zou dit abonnement een maand later ingaan. Echter heb ik nog geen simkaart ontvangen. Volgens de bevestigingsmail zou de simkaart er met 2 dagen zijn. Krijg ik de simkaart later omdat mijn abonnement pas 16 augustus in gaat? Of is er iets fout gegaan.
icon

Beste antwoord door Robert52 8 augustus 2019, 11:59

Probleem opgelost. Simkaart is terecht. Excuses voor de overlast.
Bekijk origineel

2 reacties

Probleem opgelost. Simkaart is terecht. Excuses voor de overlast.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Robert52 Welkom in de community, fijn dat het is opgelost.
Excuus is niet nodig en overlast is het zeker niet.
Fijne dag verder,
Groetjes!

Reageer