Beantwoord

Slechte afhandeling door T-Mobile

• 27 mei 2017
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

een paar weken geleden bestelde ik een verlenging met een S8 via deze site, ik probeerde het toestel met Credit Card te betalen dit leek te mislukken en na een paar dagen werd het op "betalen bij aflevering" gezet. inmiddels had ik hierover al vaak contact met de klantenservice gehad die steeds heel meedenkend en behulpzaam reageerde. Op een of andere manier duurde het tot een week geleden dat ik een bezorgmoment kon kiezen, ik koos voor de zaterdag omdat ik de hele week werk en persoonlijk aanwezig moest zijn, kost een tientje extra maar dan heb je ook wat. :)

@ dagen geleden kreeg ik mijn credit card afschrift in de mail en daar was het bedrag gewoon afgeboekt op de 10 e van deze maand. Op de bezorgsite stond dat ik nog steeds moest betalen aan de deur.

Ik heb gisteren hierover gebeld en gechat met medewerkers van de klantenservice en die verzekerden mij dat ik met het afschrift de telefoon kon ontvangen, Natuurlijk werkte dat niet zo en de koerier vertrok weer met mijn nieuwe S8.

Nu ben ik al heel lang abonnee bij T-mobile en blijf ook nu nog wel maar ik was echt heel erg teleurgesteld, weer gebeld met klantenservice en nu laat ik het toestel maar afleveren bij een t-mobile shop.
Ik heb er even over gedacht om direct mijn abo op te zeggen maar in mijn moment van verdriet het toch maar niet gedaan.
Ik neem aan dat T-Mobile ook echt geen moeite zal doen om mij iets ter vergoeding van de geleden (geestelijke) schade zal vergoeden al hoewel ik dat wel op zijn plaats zou vinden.

Ik ben blij dat ik hier op het forum eens even mijn ei kwijt heb gekund, ik zit er echt heel erg mee aan.
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 13:11

Hoi OPABEN,

Wat een zure gang van zaken, ik snap goed dat je hier flink van baalt! :S

Het liefst wil je natuurlijk dat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt, maar soms gaat er wel eens iets mis. Dit is bij jou nu het geval en dat spijt me erg. Hopelijk gaat het ondertussen alweer wat beter, na zo'n weekend vol zon? Ik kan hier verder niet heel veel aan doen, maar de kosten voor het bezorgen (wat uiteindelijk niet lukte) heb ik wel voor je vergoed. Jouw volgende factuur zal dus lager uitvallen. Zie het als een kleine pleister op de wonden, voor het ongemak dat je hebt ervaren!

Hopelijk wordt jouw toestel nu snel geleverd en heb je die mooie S8 gauw in handen! Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen of meer duidelijkheid over wilt hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi OPABEN,

Wat een zure gang van zaken, ik snap goed dat je hier flink van baalt! :S

Het liefst wil je natuurlijk dat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt, maar soms gaat er wel eens iets mis. Dit is bij jou nu het geval en dat spijt me erg. Hopelijk gaat het ondertussen alweer wat beter, na zo'n weekend vol zon? Ik kan hier verder niet heel veel aan doen, maar de kosten voor het bezorgen (wat uiteindelijk niet lukte) heb ik wel voor je vergoed. Jouw volgende factuur zal dus lager uitvallen. Zie het als een kleine pleister op de wonden, voor het ongemak dat je hebt ervaren!

Hopelijk wordt jouw toestel nu snel geleverd en heb je die mooie S8 gauw in handen! Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen of meer duidelijkheid over wilt hebben, dan horen we het graag van je!
@David, bedankt voor je reactie en de pleister op de wond. Het blijft een drama. Ik vraag me af hoe ik kan weten of de betaling inderdaad is verwerkt voor mijn nieuwe toestel of dat het ergens biij de onbegrepen betalingen terecht is gekomen en wanneer er dan licht aan het eind van de tunnel komt. De man van klantenservice zei dat ik een mailtje zou krijgen maar tot nu toe nog niets. Ik heb wel spijt dat ik hem zo heb besteld, dat geef ik eerlijk toe. Die fout zal ik niet gauw meer naken hoewel ik ook begrijp dat t-mobile er niet veel aan kan doen. Maar ha, de betaling is op de 10e gedaan en op de 27e staat hij nog steeds op niet betaald.
Gisteren ben ik door zowel T-mobile klantenservice als door AMP gebeld dus er zit schot in de zaak. Mijn vertrouwen in de goede afloop is weer helemaal terug. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi OPABEN,

Goed om te lezen dat er schot in de zaak zit! Hopelijk is alles snel opgelost! 😃

Reageer