Beantwoord

Slechte bezorging AMP Logistics

• 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 508 Bekeken

Toestel zou sinds maandag 9 januari bezorgd worden.
- Maandag 9-1
Bezorger zegt dat hij langs is geweest en dat hij ook gebeld heeft. Echter geen gemiste oproepen gezien nog voicemail bericht ontvangen. Het adres is een kantoorpand dus er zit altijd iemand bij de receptie. En ik hield mijn telefoon in de gaten omdat ik wist dat er deze dag bezorgd zou worden.
- Dinsdag 10-1
Nieuwe afspraak ingepland een mail ontvangen over een bepaald tijdvak. Een half na afgesproken tijd gebeld met AMP. Kreeg ik het bericht dat de bezorgen vertraging heeft opgelopen en dat ik maar een half uurtje langer moest wachten. Over de vertraging hebben zij me niet geïnformeerd, geen mail gestuurd geen telefoontje helemaal niks. Ik maar wachten. Vervolgens gevraagd of de chauffeur gebeld kon worden omdat het bezorgadres een kantoor is en wij na 18:00 niet bereikbaar zijn. Werd er aangeven dat het nog langer zou duren, en nu kon ik rekenen op ca. een uur vertraging. Hier was ik totaal niet blij mee. Uiteindelijk hebben ze aangeboden om morgen weer een poging te wagen. Poging 3
Nou ik ben benieuwd. Het toestel is sinds 2 januari besteld (bestelling kwam eerst niet door omdat T-Mobile een storing had) inmiddels een week verder en nog steeds geen nieuw toestel!!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2017, 11:19

Hi Marcella,

Jammer om te horen dat je er toestel nog steeds niet is geleverd. Als ik iets kon betekenen dan had ik dat zeker gedaan. Wij bieden de telefoons aan bij AMP Logistics en AMP is verder verantwoordelijk voor het bezorgen van het toestel. Wij hebben hier verder geen invloed op. Hopelijk zul je vandaag gewoon je toestel ontvangen. Ik zal je feedback wel zeker meenemen.

Ik wens je alvast veel plezier met je toestel (die je hopelijk vandaag nog in handen krijgt!). 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcella,

Jammer om te horen dat je er toestel nog steeds niet is geleverd. Als ik iets kon betekenen dan had ik dat zeker gedaan. Wij bieden de telefoons aan bij AMP Logistics en AMP is verder verantwoordelijk voor het bezorgen van het toestel. Wij hebben hier verder geen invloed op. Hopelijk zul je vandaag gewoon je toestel ontvangen. Ik zal je feedback wel zeker meenemen.

Ik wens je alvast veel plezier met je toestel (die je hopelijk vandaag nog in handen krijgt!). 🙂

Reageer