Beantwoord

Snellere levering bij vooruitbetaling?

• 21 november 2017
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Uit de bevestigingsmail blijkt dat het zin heeft om het toestel van tevoren te betalen omdat je dan een snellere levering hebt.
Dit is niet wat mij is verteld bij het aansluiten van het abonnement. De medewerker Karin, zij dat ik gewoon met pin kon betalen en dat ik het toestel zsm krijg.
Wat is nu de waarheid?

Mvg,
Robbert.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 november 2017, 15:22

Hi allemaal,

Ik geef jullie graag meer duidelijkheid. Het betaalmoment is niet leidend in dit geval. Als een klant een bestelling plaatst maar niet kiest voor een betaalwijze, wordt die automatisch omgezet naar betalen bij leveren. Dus het betekent niet dat jij je toestel eerder krijgt als jij je toestel al hebt betaald.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 🙂 Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe toestel.
Bekijk origineel

3 reacties

vervelend, het is wel logisch dat degene die meteen betaald voor gaat. Mocht er inderdaad een verschil zijn tussen levertijden, betreft meteen betalen of onder rembours dan moet dat duidelijk vermeld worden !

good luck !
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik geef jullie graag meer duidelijkheid. Het betaalmoment is niet leidend in dit geval. Als een klant een bestelling plaatst maar niet kiest voor een betaalwijze, wordt die automatisch omgezet naar betalen bij leveren. Dus het betekent niet dat jij je toestel eerder krijgt als jij je toestel al hebt betaald.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 🙂 Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe toestel.
Hi allemaal,

Hartelijk dank voor de duidelijkheid Hajar !

Reageer