Beantwoord

Sony Xperia X Performance

• 29 juni 2016
  • 3 reacties
  • 370 Bekeken

Goedenavond,

Wie kan er iets meer vertellen over de leverdatum van de Xperia X Performance. Deze een dikke week geleden besteld, een bedrag aanbetaald alleen wordt hij niet geleverd. Waarom wordt dit niet aangegeven voordat je een telefoon gaat bestellen dat hij (nog) niet leverbaar is? Fijn als je telefoon kapot is en een nieuwe denkt te bestellen:@
icon

Beste antwoord door Amy 30 juni 2016, 11:06

Goedemorgen Daantjekoolen,

Leuk dat je dit mooie toestel besteld hebt. Ik snap dat je flink baalt dat je hem nog niet in handen hebt, al helemaal omdat je huidige toestel stuk is. Het toestel zou sinds gisteren leverbaar moeten zijn. In dit topic vind je namelijk de actuele levertijden terug.

Zoals het er nu uitziet zal je een deze dagen een mail ontvangen van AMP, onze koeriersdienst, om een bezorgafspraak te maken. Heb je de mail toevallig al ontvangen? :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Leuk dat je dit mooie toestel besteld hebt. Ik snap dat je flink baalt dat je hem nog niet in handen hebt, al helemaal omdat je huidige toestel stuk is. Het toestel zou sinds gisteren leverbaar moeten zijn. In dit topic vind je namelijk de actuele levertijden terug.

Zoals het er nu uitziet zal je een deze dagen een mail ontvangen van AMP, onze koeriersdienst, om een bezorgafspraak te maken. Heb je de mail toevallig al ontvangen? :8

Nee, tuurlijk niet, maar ik heb de indruk dat u dat ook wel weet. Beter zou het zijn als er tijdens het bestellen van een nieuwe telefoon wordt aangegeven of de telefoon wel of niet beschikbaar is.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Daantje,

Bij het bestellen van de telefoon wordt onder de telefoon op de bestelpagina vermeld wat de verwachte leverdatum is. Als ik nu een kijkje neem op onze website dan zie ik dat deze vanaf 1 juli geleverd wordt. Mocht dit tijdens jouw bestelling nog niet zichtbaar geweest zijn, dan zat er een vertraging in het updaten van deze informatie. Waarvoor onze excuses!

Ik verwacht dat je na het weekend een e-mail ontvangt van de koerier zodat je alsnog zo snel mogelijk je nieuwe telefoon in ontvangst kan nemen. Houd je ons op de hoogte?

Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je!

Reageer