Ik heb anderhalve week geleden verlengd met het toestel uit de topic-titel (kleur: zwart), maar de dag erop krijg ik te horen dat deze niet op voorraad is. Inmiddels is het toestel ook al niet meer op de site te vinden.
Erg jammer natuurlijk en het enthousiasme van het kopen van een nieuwe telefoon is inmiddels tenietgegaan - ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat de toestellen op jullie site voorradig zijn.
Edoch... Ik wil nog steeds dit toestel, al moet ik er even op wachten.
In de communicatie van jullie naar mij (SMS) is echter niets gezegd over verwachte levertijd.
Hebben jullie een indicatie hiervan?
Thanks,
Jeroen
Beste antwoord door Sam-
Welkom bij de T-Mobile Community!
Ik kan me goed voorstellen dat je er naar uit keek om dit toestel in ontvangst te nemen. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar de status van je bestelling.
Hier zie ik inderdaad dat de telefoon op dit moment niet op voorraad is en het lijkt er op dat deze ook niet meer in het assortiment zal komen. De grijze variant van de XZ1 Compact zal nog wel beschikbaar blijven. Is dat een alternatief voor jou? Ik kan je huidige bestelling annuleren, zodat je na 2 werkdagen opnieuw een bestelling kan doen met een toestel naar keuze. Mijn excuses dat we je niet de telefoon konden leveren die je graag wilde!
Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Jeroen!