Beantwoord

Sony XZ1 compact levertijd

• 2 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1717 Bekeken

Hoi T-Mobile,

Ik heb anderhalve week geleden verlengd met het toestel uit de topic-titel (kleur: zwart), maar de dag erop krijg ik te horen dat deze niet op voorraad is. Inmiddels is het toestel ook al niet meer op de site te vinden.
Erg jammer natuurlijk en het enthousiasme van het kopen van een nieuwe telefoon is inmiddels tenietgegaan - ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat de toestellen op jullie site voorradig zijn.

Edoch... Ik wil nog steeds dit toestel, al moet ik er even op wachten.
In de communicatie van jullie naar mij (SMS) is echter niets gezegd over verwachte levertijd.
Hebben jullie een indicatie hiervan?

Thanks,
Jeroen
icon

Beste antwoord door Issam 3 juli 2018, 11:58

Hey Jeroen,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ik kan me goed voorstellen dat je er naar uit keek om dit toestel in ontvangst te nemen. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar de status van je bestelling.

Hier zie ik inderdaad dat de telefoon op dit moment niet op voorraad is en het lijkt er op dat deze ook niet meer in het assortiment zal komen. De grijze variant van de XZ1 Compact zal nog wel beschikbaar blijven. Is dat een alternatief voor jou? Ik kan je huidige bestelling annuleren, zodat je na 2 werkdagen opnieuw een bestelling kan doen met een toestel naar keuze. Mijn excuses dat we je niet de telefoon konden leveren die je graag wilde!

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Jeroen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Jeroen,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ik kan me goed voorstellen dat je er naar uit keek om dit toestel in ontvangst te nemen. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar de status van je bestelling.

Hier zie ik inderdaad dat de telefoon op dit moment niet op voorraad is en het lijkt er op dat deze ook niet meer in het assortiment zal komen. De grijze variant van de XZ1 Compact zal nog wel beschikbaar blijven. Is dat een alternatief voor jou? Ik kan je huidige bestelling annuleren, zodat je na 2 werkdagen opnieuw een bestelling kan doen met een toestel naar keuze. Mijn excuses dat we je niet de telefoon konden leveren die je graag wilde!

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Jeroen!
Tussentijdse update omdat dit nog een staartje heeft:

Naar aanleiding van het antwoord van Issam had ik 3 juli contact gezocht via een chatgesprek. De medewerker die mij daar te woord stond heeft mijn order geannuleerd (blijkbaar geen andere optie). Maar hierdoor ontstonden er alleen maar meer problemen. 🤕
Het abonnement wat ik had besteld had een actiekorting van €14 op de normale prijs.
Toen de bestelling opnieuw plaatste was deze actiekorting niet meer van toepassing en was er slechts €10. Dit is toch €100 gedurende de contractperiode...

Hierom een persoonlijk sales-gesprek gehad op 4 juli waarbij direct een korting van 2.50 kon worden gegeven (dus totaal €12.50). Blijkbaar was het niet mogelijk voor de arme medewerkster om de oude korting toe te passen. (Zij wilde wel maar kon dit niet regelen in het softwaresysteem. What the hell, t-mobile? 😵 Machtig je werknemers gewoon om daadwerkelijk support te kunnen leveren). Maar goed, ik was natuurlijk not amused met dit tegenbod waarvan de maandelijkse kosten nog altijd hoger lagen dan die van de oorspronkelijke bestelling.

Medewerkster had mij uiteindelijk doorgeschakeld naar teamleider o.i.d. en die beloofde bij ingang van het contract de mogelijkheid om de contractprijs te verlagen naar de prijs zoals ik die oorspronkelijk had staan in mijn bestelling met actiekorting. Ondanks de vele moeite lijkt het daarmee toch nog de goede kant op te gaan. We zullen het zien zodra mijn contract in gaat 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Ik heb er vertrouwen dat het alsnog goed komt. Mocht dat niet het geval zijn, trek dan bij ons aan de bel. Dan helpen wij je verder! 🙂

Reageer