Beantwoord

Spijt van nieuw abbonement.

• 8 maart 2019
  • 4 reacties
  • 1730 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb op 7 maart mijn abbonement gewijzigd na dat ik een simonly go flexibel had en besloot de s10 te nemen(blauw) met de gratis Buds.
Deze verkoper Wanderson heeft mij beloofd dat dit toestel de volgende dag binnen zou zijn.
Wat meneer Wanderson van de sales mij alleen niet verteld heeft is dat dit toestel niet op voorraad is en dat het tot wel 1(MAAND!!!) kan duren voordat ik dit toestel binnen heb.
Snap het wel hoor, want meneertje moet ook zo veel mogelijk abbonementjes verkopen om zijn bonusje te krijgen maar ik vind dit aardig triest.
Als ik dan tmobile bel met de vraag of ik van kleur kan wijzigen krijg ik te horen dat ik dan niet meer in aanmerking kom voor de Buds

Nog triester...
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 maart 2019, 22:12

Hey,

Ik snap dat het heel vervelend is als dingen niet lopen zoals jij dat hebt meegekregen van een medewerker. Dat is gewoon vervelend.

Ik kan niet veel zeggen over jouw contact met de winkel. Ik was er niet bij dus dat laat ik even zo staan.

Wel is het zo dat bij een bestelling T-Mobile speciaal voor jou een toestel moet reserveren en laten leveren. Omdat dit allemaal automatisch loopt, kan de kleur van het toestel daarom niet aangepast worden zonder dat de hele bestelling wordt geannuleerd. Dit heeft voor jou het nadeel dat je bij een nieuwe bestelling buiten de pre-order periode zal vallen. Samsung zorgt zelf voor de actie met de Galaxy Buds, waardoor ze ook heel streng zijn. T-Mobile kan daar helaas geen uitzondering op krijgen.

Heel misschien is er iets mogelijk bij de betreffende winkel, maar dat is absoluut niet gegarandeerd. Ga er van uit dat “je nee hebt en ja mogelijk kan krijgen”.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hey,

Ik snap dat het heel vervelend is als dingen niet lopen zoals jij dat hebt meegekregen van een medewerker. Dat is gewoon vervelend.

Ik kan niet veel zeggen over jouw contact met de winkel. Ik was er niet bij dus dat laat ik even zo staan.

Wel is het zo dat bij een bestelling T-Mobile speciaal voor jou een toestel moet reserveren en laten leveren. Omdat dit allemaal automatisch loopt, kan de kleur van het toestel daarom niet aangepast worden zonder dat de hele bestelling wordt geannuleerd. Dit heeft voor jou het nadeel dat je bij een nieuwe bestelling buiten de pre-order periode zal vallen. Samsung zorgt zelf voor de actie met de Galaxy Buds, waardoor ze ook heel streng zijn. T-Mobile kan daar helaas geen uitzondering op krijgen.

Heel misschien is er iets mogelijk bij de betreffende winkel, maar dat is absoluut niet gegarandeerd. Ga er van uit dat “je nee hebt en ja mogelijk kan krijgen”.
Hey Aelonius,

Ik heb dit abonement telefonisch gewijzigd/genomen en ik had beter naar de voorraad kunnen vragen voordat ik definitief akkoord ging met dit abonement.
Ik snap dat de blauwe s10 niet op voorraad kan zijn gezien de vraag er naar maar 4 weken wachttijd dat lijkt me krankzinnig.
Reputatie 4
Badge +1
Ik begrijp zeker dat het vervelend is.

In mijn eigen ervaring met nieuwe releases is dat het enorm lastig is om in een keer de volledige vraag te vervullen. Bedrijven als T-Mobile, maar ook externe dealers, zijn afhankelijk van het aantal toestellen dat door de provider geleverd kan worden. Daarnaast kan het heel goed zijn dat als jij een gesprek hebt waar hij op voorraad is, dat binnen jouw gesprek iemand eerder zijn verlenging regelt en dus dat toestel op voorraad krijgt toegekend.

Hou er rekening mee dat de verwachte levertijden een indicatie zijn, maar dat pre-orders eerder een toestel krijgen. Het is even vervelend, maar we moeten even wachten tot het werkelijk klaar is voor levering. Ik heb er vertrouwen in.
Reputatie 3
Badge +2
Met preorders is het altijd afwachten hoe groot de vraag is en hoeveel toestellen Samsung kan leveren. Als bepaalde kleuren of geheugen groottes populair zijn kunnen de levertijden oplopen.

Reageer