Beantwoord

Status AMP bezorging

• 4 februari 2020
  • 5 reacties
  • 432 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb gister een nieuwe telefoon besteld met een verlenging van mijn abonnement. Ik zou een mail krijgen van de AMP voor de bezorging maar die heb ik nog niet gekregen. :(  wanneer kan ik die mail verwachten zodat er een afspraak gemaakt kan worden voor de bezorging? 

icon

Beste antwoord door Hajar 4 februari 2020, 14:36

Hi @scen45 

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan. Ik zie dat je gister een mail hebt ontvangen van AMP. Heb je je spambox al gecontroleerd? Je kan op deze pagina ook een bezorgafspraak maken. Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @scen45 

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan. Ik zie dat je gister een mail hebt ontvangen van AMP. Heb je je spambox al gecontroleerd? Je kan op deze pagina ook een bezorgafspraak maken. Laat je even weten of het lukt?

Er staat dat er een bestelnummer en een verificatie code moet worden ingevoerd, alleen de verificatie code kan ik nergens vinden. Hoe kan ik daar aan komen?

Reputatie 7
Badge +19

Hey @scen45 

Deze gegevens horen in de mail van AMP te staan.

Ik kan er niks over terug vinden. Geen mail, geen code niks helaas...

Reputatie 7
Badge +19

@scen45  

Heb je ook in je spam gekeken? @Hajar bevestigd wel dat de mail is verstuurd.

deze gegevens niet ontvangen? Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de koerier zodat je telefonisch een afspraak kan maken. 

AMP is te bereiken op: 0900 267 56 44 

Maandag tot en met donderdag van 08:30 - 21:00 uur.

Vrijdag van 08:30 - 19:00 uur.

Zaterdag van 08:30 - 16:30 uur

Zondag gesloten

Reageer