Beantwoord

Status bestelling

• 10 mei 2019
  • 2 reacties
  • 3202 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vrijdag 3 mei heb ik mijn contract verlengd en daarbij een nieuw toestel besteld (Apple iPhone XR 64GB Wit). Bij de bestelling heb ik aangegeven dat ik het toestel graag in de dichtstbijzijnde winkel (Amersfoort) wil ophalen. Nu een week later is de status van mijn bestelling ongewijzigd, namelijk dat ik nog steeds moet wachten op contact van de winkel.

Ik begrijp dat hier enkele dagen overheen gaan, maar nu een week later begint mijn geduld toch wel een beetje op te raken. Kan ik iets doen dat dit proces versneld wordt?

Bvd!
icon

Beste antwoord door KiwiMc 10 mei 2019, 16:46

Hoi @Gier93

Je kan zelf contact opnemen met de winkel in Amersfoort en vragen of zij de Iphone op voorraad hebben en of jij die mag komen ophalen. Dit is denk de snelste manier om het proces te versnellen.

Ik heb dit ook een keer gedaan en toen bleek dat ze niet de zwarte Samsung voor mij hadden maar wel de blauwe, dus ik kon diezelfde dag nog de blauwe ophalen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Gier93

Je kan zelf contact opnemen met de winkel in Amersfoort en vragen of zij de Iphone op voorraad hebben en of jij die mag komen ophalen. Dit is denk de snelste manier om het proces te versnellen.

Ik heb dit ook een keer gedaan en toen bleek dat ze niet de zwarte Samsung voor mij hadden maar wel de blauwe, dus ik kon diezelfde dag nog de blauwe ophalen.
Hoi @Gier93

Thanks, ik ga bellen!

Reageer